Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Slitere

Et forum for dere som har prøvd å bli gravide i mer en ett år eller som sliter med mange spontanaborter. I det hele tatt et forum for dere som syns at det ikke er noen lek å lage barn lenger. Her kan dere dele erfaringer og følelser og kanskje utveksle gode råd også? Tvi, tvi videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

Noen som har peiling på progesteronkrem?
09:17 16.04.2008
Hei! :)

Jeg har gått på progesteronkrem denne syklusen. Så nå i dag, på CD 25 og 13 DPO, fikk jeg litt lyserødt blod på papiret.

Kremen skal smøres på hver dag i 14 dager fra cd 14-28. Så noen som vet om jeg skal smøre den på i dag siden mensen ser ut på å være på vei?

Håper at noen har erfaring med dette, og kan hjelpe meg :)

Elisabeth'77
Sv: Noen som har peiling på progesteronkrem?
07:36 18.04.2008
Hei, er dette noe du får av legen eller bare på apoteket?

Ingen erfaring med dette.
Vegaspia
12:44 18.04.2008
Hei! :)

Jeg bestillte det på nett. Progesteronkremmer er reseptbelagt i Norge. Kan se bloggen min for info. :)
Elisabeth'77
11:57 25.04.2008
Litt sent å svare deg nå, men om du lurer på dette ev. neste pp også, så skal du ta å smøre på denne kremen fra dag 15 og helt til du begynner å blø (tantebesøk). Om du ikke får mensen, skal du smøre deg helt ut 1. tri :)

Lykke til!
Dotten
23:21 27.04.2008
Takk for svar, Dotten! :)
Elisabeth'77
11:01 28.04.2008
Bare hyggelig! Håper spiren sitter hos deg snart :)
Dotten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------