Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mammas kropp

Brun fødselsstripe, og press nedentil.. Anyone??
13:00 16.04.2008
Jeg vet at man kan få en "brun fødselsstripe" langs midten på magen i svangerskapet, men jeg fikk den etter fødselen jeg da.. Den blir borte eller?? Tar det lang tid isåfall?

Også dette presset.. Det presser sånn "i" klitoris liksom. Spesielt når jeg skal tisse, og når jeg reiser meg opp fra sittende stilling.. Jeg fødte for 16 dager siden, og sydde ikke spes mye.. Litt på hver side av urinrøret, men det var ikke dypt. Bare "skrubbsår", sa jordmora..
Noen andre som har hatt dette?? Fryktelig ubehagelig!!
VeslePhreaken
Sv: Brun fødselsstripe, og press nedentil.. Anyone??
20:31 16.04.2008
Jøss.. Ingen?
VeslePhreaken
02:13 17.04.2008
Har også det samme, fødselsstripen er ikke gått bort enda. Min baby er 5 uker og 3 dager. Kan ikke svare på om og evt. når den blir borte, dessverre.

Kjenner også sånn press... Men jeg ble klippet endel og revnet litt. Vet ikke om det har noe å si. "Godt" å høre at noen andre og har det sånn. Skal spørre legen neste uke når jeg skal på kontroll.

Håper kanskje noen andre vet??
Anonym
00:41 19.04.2008
Akkuratt som jeg skulle skrevet det selv HI. Tre mnd siden fødsel nå...
camosilla
18:13 10.06.2008
jeg har fortsatt den brune stripen, men presset i underlivet(klitoris). Gikk bort etter ca 6 uker.

Det er 10 uker siden jeg fødte. Ble klipt, fikk sydd 4 sting,
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------