Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Flaskemelk

Nan-brukere som sliter med magevondt... Litt tips her ;-)
22:23 16.04.2008
Hei!
Vil bare gi dere som bruker Nan noen tips om noe som kan hjelpe for at babyen ikke skal få så vondt i magen( har hørt og lest om mange som sliter med Nan...) :

- Røre ut melka i stedet for å riste flaska
- Blande pulveret i varmere vann, 55-60 grader er strålende (IKKE over 60 grader) Ved høyere temperatur løser pulveret seg ordentlig opp, sikkert flere av dere som har merket at det henger litt klumper igjen i flasken, det gjør det ikke om man blander i varmere vann :o) Man må selvfølgelig kjøle ned melka til drikketemp etterpå, hehe :o)

Da jeg begynte med dette (han fikk bare mme), kunne jeg slutte helt med malt, han hadde avføring hver dag, ikke noe vondt og var (og er fortsett :o)) strålende blid dagen lang :o)

Forbedringen kom omtrent over natta, var bare noen enkle små grep som måtte til :o)
Håper dette kan hjelpe flere små søte!! :o)

Klem fra dreven flaskemamma :o)
♡smurfegutten Mathias♡
Sv: Nan-brukere som sliter med magevondt... Litt tips her ;-)
11:12 17.04.2008
hørtes virkelig ikke dumt ut, men har nå byttet til hipp å er veldig fornøyd med den så fortsetter. ellers ville jeg nok absolutt prøvd det ut ;)
silje-Thea 010108;)
14:22 28.04.2008
dytter litt på denne :o)

HI (med nytt nick)
SaftSuse
09:11 4.05.2008
et annet tips er nan ha1. fåes på apotek. vi brukte den på nr 1 og nå på lillebror. fungerer m en gang. skulle ikke tro det er samme gutten.
mamma til martine og lille
21:06 7.05.2008
Hipp Hipp Hipp Hipp! Hehe
☆Lille_my & sjarmtrollet=)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------