Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Skiller man søsken ved samlivsbrudd?
13:08 17.04.2008
Dersom det blir brudd og jeg har et barn fra før og et felles barn er det da sann at søsken ikke skal skilles? får moren automatisk foreldeansvaret?
Min samboer truer litt med at vår felles sønn (på 1 år) skal bo hos han og at han har alle fordeler siden han har en god utdanning og at jeg er student. Dette gjør meg fortvilet for jeg orker ikke tanken på at ikke min lille sønn skal bo hos mammaen sin og storebroren sin som han er så glad i, jeg tar meg av så og si alt i huset og med ungene og jeg er en god mor. Det at jeg hadde en fødselsdepresjon bruker han også mot meg ( er helt frisk nå).
Kan noen hjelpe meg?
Anonym
Sv: Skiller man søsken ved samlivsbrudd?
13:09 20.04.2008
Fødselsdepresjon er vanleg, så det er ikkje noko som kan brukes mot ein. Og som eg har høyrt skilles ikkje søsken dersom det ikkje er ein veldig god grunn for å gjere det. Så eg trur heilt sikkert at du ikkje har noko å bekymre deg for. :)
riwer
11:16 8.10.2008
Du har nok ingenting å bekymre deg for... Hvis barnefar skal ha full omsorgsrett for minsten, må det være særskilte grunner for at han får det, f.eks. at du ikke er i stand til å ta deg av han eller at du ønsker det selv.. men derimot har barnefar krav på samvær med barnet annenhver helg og en dag/kveld i uka.
Mamman til ei jente og en gutt
23:53 24.10.2008
Du kan ha krav på fri rettshjelp, kontakt adv.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------