Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Adopsjon

Nei, som jeg sever med å blåse liv i dette forumet!:-) Her er et lite tips til dere alle!! (Alle som venter, alle som er innom av nysgjerrighet, eller hva det måtte være)
17:43 17.04.2008
Om dere går inn på youtube og skriver adoption journey i søkefeltet, kommer det opp mange rørende hentereiser der. Dette er en av mine favoritter!:-)

http://www.youtube.com/watch?v=8HCL40SFRHU

Hilsen den anonyme som skriver om adopsjonsprosessen sin litt lengre ned!:-)
Anonym
Sv: Nei, som jeg sever med å blåse liv i dette forumet!:-) Her er et lite tips til dere alle!! (Alle som venter, alle som er innom av nysgjerrighet, eller hva det måtte være)
10:09 18.04.2008
Syns det hadde vaert koseligere om ikke saa mange var anonym her inne da..;-) Da blir man liksom litt mer "kjent"
Kanskje snart? *klar igjen*
Sv: Nei, som jeg sever med å blåse liv i dette forumet!:-) Her er et lite tips til dere alle!! (Alle som venter, alle som er innom av nysgjerrighet, eller hva det måtte være)
14:12 20.04.2008
Ja, den kan jeg skjønne. Men nå er det slik at jeg er på flere forum her inne, og kjenner mange i virkeligheten. Og de vet ikke om vår situasjon, og skal heller ikke vite.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------