Her kan dere diskutere alt som har med barnets mat å gjøre. Har du en god oppskrift må du gjerne skrive den her, men send den også gjerne til oss, så vi kan få den med i vår kokebok for små mager. Det er også rom for kostholdstips til mor her, både for de som ammer og de som ikke gjør det. Send oppskrifter til oss på e-postadressen tips@dinbaby.com. Bon apetit.
hvor mye skal en 11 mnd spise paa en da!!!! veit ikke lenger hva jeg skal gjore!!!!
18:06 17.04.2008
hun er ikke glad i mat! ingenting! hn haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater alt som er hjemmelaget...har provd det i alle mulig slags former og smaker, men hun vil ikke ha det! grot nekter hun aa spise. i dag har hun spist en brodskive tril frokost kl 7. naa er kl 12 og hun nekter plent aa spise. det blir bare hyling saa fort jeg setter henne i stolen....aa ja hun vil heller ikke spise om jeg ta rhenne ut derfra. hun er suikkert klart for et glass til middag i 3-4 tia, mn det er jo helt utrolig lenge aa gaa uten mat! hun legger lite paa seg ogsaa. jeg gir opp snart! hun vil ikke ha pupp mer og mme kan jeg bare glemme. hvor mye skal en unge ha paa en dag da? er det noe jeg gjor heeeeelt galt eller?