Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søvndebatten

Jeg blir gaaaaaaaal! jenta mi på 3 mnd klarer ALDRI sovne selv for natta!! TRENGER HJELP!!
21:10 17.04.2008
Hun sovner bra i vogna på dagtid uten at jeg må trille på henne, men når d kommer til kvelden å hun skal legges for natta blir hun krakilsk, klarer ikke sovne alene da.. hva kan jeg gjøre?!?!!?
Anonym
Sv: Jeg blir gaaaaaaaal! jenta mi på 3 mnd klarer ALDRI sovne selv for natta!! TRENGER HJELP!!
22:02 17.04.2008
hei! Skjønner at du blir gal! Er ikke bare bare. Men har du sånn kombivogn? Med bag inni? Hvis ja, kunne du da ikke prøve å legge hun i vogna for å sove og når hun sovner, bære hun med denne bagen i senga? Mange nyfødte liker å ha det godt og trangt rundt dem, akkurat som i magen. Vet, hun er ikke nyfødt lenger, men min gutt på 3mnd sover best når jeg pakke han godt inn. Kanskje det fungerer! Og så, etter hvert, blir hun jo vant til alle luktene og sånt fra soverommet. Ingen garanti, men kanskje verdt et forsøk?
Lykke til ihvertfall!!
chattis
Sv: Jeg blir gaaaaaaaal! jenta mi på 3 mnd klarer ALDRI sovne selv for natta!! TRENGER HJELP!!
10:32 25.04.2008
Jeg syns det er litt tidlig å bli gaaaal over et sånt problem. Det er jo ikke før i 3-4 mnd alder man kan forvente og aktivt begynne å jobbe for at de skal sovne selv, uten særlig stimuli fra foreldre. Ikke stress er mitt råd. La leggingen bli en fin kosestund for dere begge.
Anonym
19:50 28.04.2008
eh, min første sovnet ikke alene før han var året...ikke bli gal enda!
Anonym
11:05 29.04.2008
jeg skjønner godt du blir gal!!Sikkert et bra poeng over her med å ikke stresse med det..hvis hun sovner bra med deg tilstedet, så fortsett litt til sånn, min endret seg helt plutselig når han var 4-4 1\2 mnd med tanke på søvnen!Jeg skulle ønske jeg ikke hadde strevd sånn med å få det til, for det gikk seg jo til av seg selv!Men jeg synes å du skal prøve det tipset å bære bagen opp til soverommet dersom det er mulig!
Mamman til Stian Andrè..
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------