Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Flaskemelk

Hvilken mme syns du er best? (Har ingen erfaring, og trenger noen råd..)
11:29 18.04.2008
Skal kjøpe mme til å ha i bakhånd til vesla som bare er 17 dager.. Jeg produserer bare mindre og mindre melk, og er redd jeg en kveld skal sitte der uten nok mat..
Hvilken burde jeg velge? Har ikke satt meg så mye inn i det enda, men har lest at de lett kan få vondt i magen av mme? Hvordan løser dere det?

VeslePhreaken
Sv: Hvilken mme syns du er best? (Har ingen erfaring, og trenger noen råd..)
16:07 18.04.2008
Hvis du går inn på flaskeposten.no kan du lese om dette. Det er ikke noe forskjell på de forskjellige morsmelkerstatningene, bare smak og behag. Alle inneholder de samme næringstoffene. Man må bare prøve seg frem tror jeg. Noen gulper kanskje mer av den ene f.eks. Min får ikke vondt i magen av mme og han får bare det nå, pumpet meg så lenge jeg hadde melk, men nå er det slutt. Men det er viktig at man blander riktig, det står veldig nøyaktig på pakkene, hvis man får blandet i for mye pulver, kan babyen få vondt i magen, viktig med strøkne skjeer.
nini1976
22:01 19.04.2008
Hei hei! jeg brukte først nan, men bebin min ble veldig dårlig i magen og sleit veeeldig med å bæsje og ble rennebæsj. byttet til hipp og ble helt noe nytt! jeg har hørt at den skal være den beste, men du finner nok ut av hvordan barnet ditt reagerer. Men jeg er veldig fornøyd med hipp og kjenner flere som har gått over til den som også har blitt veldig fornøyde.. lykke til :)
gullijanuar
12:59 20.04.2008
Har absolutt best erfaring med Collets mme. Den får ikke gullet mitt vondt i magen av, og blir heller ikke hard. Trenger ikke gi henne noe for å holde avføringen myk. Gulper minimalt. UNN anbefaler også denne ut fra sine erfaringer på mange barn.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------