Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Flaskemelk

hvordan skal jeg få i lillemor grøt
12:02 18.04.2008
hun legger dårlig på seg og vi vil gi henne grøt,men hun skriker som besatt for maten kommer ikke fort nok.skal hun få litt melk først slik att hun roer seg el. skal vi gi det mellom måltidene .hun er 3 mnd og veldig bestemt...
gammlemor fødeklar
Sv: hvordan skal jeg få i lillemor grøt
11:11 19.04.2008
Vi ga alltid melk først, før lillegutt fikk grøt. Det er også mulig å lage velling av melk og bittelitt grøtpulver som hun kan få på flaske (da må flasketuten ha større hull, men det kan man enten lage til selv eller kjøpe). Det er jo litt mer næring i det enn i bare vanlig melk. Lykke til! Håper hun snart begynner å legge bra på seg!
Mamma'n til Emil:)
Sv: hvordan skal jeg få i lillemor grøt
11:14 22.04.2008
Her passer vi på å gi tulla grøt før hun blir så sulten at hun blir utålmodig, så får hun melk etterpå. Begynte med grøt til kvelds da hun var knappe 3 måneder fordi hun spiste (mme) annenhver time natten igjennom, og det kunne jo ikke fortsette, ble jo helt utslitte både hun og vi. Nå sover hun godt igjen og er mett og fornøyd :)

Vil anbefale dere å gi grøt/velling med skje, og ikke i flaske, slik at hun blir vant til at drikke drikkes mens mat spises, så unngår dere problemer senere...

Lykke til :) Hører gjerne fra deg hvordan det går.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------