Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Sexdebatten

Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Utseende på musa...
21:08 19.04.2008
Hvordan ser deres ut.....

Jeg har ganske stor klitoris, den stikker liksom ut mellom kjønnsleppene.. Er dette vanlig eller ?
Anonym
Sv: Utseende på musa...
22:07 23.04.2008
æsj, syns sånn åpen fitte ( som jeg kaller det) er UTROLIG stygt! Mi er lukka og smukk!;)
Anonym
09:24 24.04.2008
Hvordan kan man være så barnslig og frekk? Her kommer personer med seriøse spørsmål, og så svarer du på den måten. Skal du bli mor, eller er det fra før bør du virkelig ta deg sammen og bli voksen!

Og for å svare på spørsmålet. Det er helt normalt det du spør om. Vi er alle ulike, og det er det som er så vakkert med oss! :)
Anonym
19:22 24.04.2008
min er "lukket", dvs ser bare såvidt klitoris - som er kortere enn leppene. vi har alle forskjellig utstyr :)
ta en titt i boken "venus" (tror den heter det), der er det avbildet mange norkse underliv, og alle er like forskjellige som nesene våre :)
Anonym
20:52 24.04.2008
Min er også "lukket", altså klitoris synes ikke.
Men den ene kjønnsleppen er litt større enn den andre, så den henger såvidt utenfor. Men jeg har aldri fått annet enn komplimenter for fitta mi. Tror den ser ganske så normal ut. Har bare hatt sex med 3 jenter, og såvidt jeg husker var de ikke veldig forskjellige fra min.
Fine alle sammen! :)
Anonym
22:00 28.04.2008
Men hva kan jeg gjør med "bollemusa" mi? Er det NOE som kan hjelpe/redusere? Går liksom helst ikke i bikini etc..
Anonym
16:52 29.04.2008
Henger ikke "bollemus" ofte sammen med at man er litt overvektig? Trodde det. I så fall får man forsøke å gå ned litt i vekt.
Men skjønner at du syns det er ekkelt...
Anonym
19:57 30.04.2008
nei - har ikke nødvendigvis noe å si med vekten. jeg er slank og har alltid hatt litt "bollemus", men ikke mye - fyldig og fin, bare komplimenter :)
Anonym
22:47 2.05.2008
Musa mi er også lukket..
Men den ene leppen erlengre enn den andre,og større..¨så den vises da...har godt knne tenkt meg å redusert den ene leppen..
Men det koster så mye penger, og om jeg først hadde hatt så mye penger som jeg kunne brukt på meg selv ville jeg handlet noe fint i stedet:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------