Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Ung mor

Når fikk dere menstruasjon tilbake?
10:18 21.04.2008
Jeg fikk den for tre dager siden, etter 10 mnd.. Men hvor mye blør/blødde dere første gangen?? Jeg blør jo så SINNsykt mye!! Er ikke vant til det..Gjorde dere det?? Mer enn "vanlig" liksom.. Er jo blod over alt føles det som... :S

..Og bruker dere bind eller ob? Føler at ob gjør så vondt så tør ikke prøve mer på det..
Grorüd..
Sv: Når fikk dere menstruasjon tilbake?
13:06 21.04.2008
etter seks uker var min tilbake! :(

kom ikke så veldig mye nei, like mye/lite som før jeg fikk mathias. jeg bruker bind, klarer ikke ob lenger;)
Mamsen87 :)
23:23 21.04.2008
etter ca 5-6 uker. brukte bind førte gangen, men andre gangen gikk det greit med ob:) jeg blødde ikke mye, men vet om noen som har gjort det. hvis du er bekymrtet så ta kontakt med hs. men det er nok helt normalt:)
<3odin<308.06.07
16:20 22.04.2008
Neeesten 3 mnd, men tror det er på jeg begynte på Cerazette akkurat da, så blødde i 4,5 uker, men ikke blødd siden. Blødde altfor lite til å bruke ob, det gikk jo greit med bind:)
Softis<3
20:06 22.04.2008
Hei og takk for svar alle sammen :o)
Har endelig roet seg nå da.. Men skulle nesten tro det hadde lagret seg siden fødsel omtrent, så mye kommer det til tider :p

Men fikk dere regelmessig med en gang ? Har so to speak aldri hatt regelmessig, så blir spennende og se om den blir det nå...
Grorüd..
22:02 22.04.2008
etter ca 6uker, brukte ob fra første dag syntes det gikk helt fint, blør litt de første dagene så blir det mindre, men ca son son før
Ungmor & Emily Jeanette:D
11:00 23.04.2008
Jeg fikk mens tilbake etter 7 uker jeg :p hadde endelig stoppet å blø etter renselsen og hadde en liten pause før det plutselig begynte å blø igjen! trodde jo at jeg ikke var ferdig med renselsen, men dro til legen på 8-ukers (egentlig 6-ukerskontroll) og fikk bekfrefra at det var mensen :s æsj! og jeg som hadde gledet meg til en ammeperiode uten mens! men uansett, jeg blødde faktisk (og gjør det enda) mindre enn før jeg ble gravid! og det er jeg sjelelglad for, tidligere var det et helvete uten like! :p

jeg bruker bind, men mest fordi jeg synes det er ubehagelig med tampong, har ikke vent meg til tampong enda :p
mummitroll
22:01 24.04.2008
nicolai er 15mnd å har enda ikke fått den tilbake.....
samboer87
12:15 8.05.2008
mensen kom i helga har hatt den i 5 dager nå og jeg blør også syyykt mye i forhold til før brukt nattbind hele tiden jo! begynner å minke nå da..før pleide jeg å ha sånn 3-4 dager så slutt men er vel mye som skal ut. spennende å se om det blir regelmessig for det har det aldri vært før...
samboer87
15:24 8.05.2008
Jeg har ikke hatt ordentlig mens siden jeg ble gravid.. å det er snart 3år :o har hatt kasnje 4-5 dager med blødning til sammen på disse 3årene! det er litt skummelt å tenke på egentlig ..
Katrine89**INA-TurboTroll
19:23 8.05.2008
Min kom akkurat et år for sent ;) Skulle hatt den 1 januar 2006.. Men da var jeg jo blitt gravid. Den kom faktisk på datoen 14 januar 2007.. Pussig. Men om jeg blødde mye? Jah! Og det gjør jeg fortsatt når mensen kommer. For et slit.............. Og OB? Hahaha, det tok laaang tid før jeg turte å bruke det selv. Fortsatt så er det litt sånn njaaa-feeling over det, men..
Mami21&Umulius
19:26 8.05.2008
Skulle ikke hatt den 1 januar, 14 januar.. Bare glemte 4-tallet.
Men glemte å si.. Blør veeeldig mye de to første dagene, men så roer det seg ned. Men fortsatt.. Et sliiit!!!
Mami21&Umulius
11:21 23.06.2008
jeg fikk mensen tilbake når lillegutt var mellom 5 og 6 mnd. Varte i 1 uke:O:( Blei litt sjokka siden jeg er vant med at mensen bare varer 2-3 dager
diana-
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------