Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Au au au...! :-( hva kan det være?
08:33 22.04.2008
Jeg går og venter på time hos gynekolog. Har purret på time, men de holder seg fremdeles til sin frist i slutten av august...

Men nå har jeg fått så vondt i nedre mageregionen... For et par uker siden og flere uker bakover hadde jeg innmari vondt på omtrent samme sted. En sånn dump smerte, noen ganger på ene siden, noen ganger på andre siden og noen ganger mer midt på. Det eneste som hjalp var å legge noe varmt på magen! S roet det seg altså i en uke eller to før jeg nå har smerter som mer stikker. Disse smertene sitter lenger nede og mer mot midten av magen, men likevel ikke helt senterert (huff, det hadde vært mye lettere å kunne peke på en plansje her føler jeg!!).

Jeg er så i beita om hva dette kan være? Jeg har pcos, og venter altså på time hos gynekolog for å sjekke om det er cyster på eggstokkene. Har ikke hatt mens på mer eller mindre nøyaktig 180 dager...

Er ikke prøver... Har ikke funnet pcos-forum for ikke-prøvere som bare venter på mannen, så jeg spør her...
Tweak
Sv: Au au au...! :-( hva kan det være?
20:41 23.04.2008
Dette trenger ikkje være noko alvorlig, men eg synest du bør ta de opp med en lege for å finne ut kva som forårsaker smertene. Kan jo være cyster som sprekker. Cyster kan og få eggstokken til å vri seg. Eg hadde mange cyster pga hormonbehandling, som gjorde at eggstokken blei tung og vrei seg. Dette gjorde f&%##/(a vondt og klarte knapt og bevege meg og spydde og grein. Får du så sterke smerter bør du dra på legevakta å få ultralyd.

Håpar du er bedre no:)
vestlandsjento
Sv: Au au au...! :-( hva kan det være?
17:37 24.04.2008
Har begynt å spotte, så det er mest sannsynlig mensen som kommer! Er så lenge siden sist at jeg sikkert ikke husker nøyaktig hvordan smertene skal være! :-(

Spottet såvidt igår kveld,og i dag har jeg hatt slimete utflod med litt blod i. Var derimot ingenting da jeg gikk på do etter å ha kommet hjem fra jobb... Kan det ha vært en såkalt festeblødning? Får vel bare vente og se... Begynner sikkert straks for fullt!
Tweak
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------