Nå begynner jeg/vi bli ganske desperete etter at det løser seg på denne fronten snart....
Hun er en drøm å legge om kvelden rundt kl 7. Men i lang lang periode nå begynner dagen likke lenge etter kl 5..... Styrer på, sutrer, skriker litt etc. Noen ganger kan hun duppe litt til. Vi går inn og tilbyr vann, legger ned, og breier over ca hvert 20 min...
En liten periode ble jeg så desperat etter at jeg slutta å amme (1 mnd siden) at jeg blandet en flaske mme, og faktisk så kunne hun sove kanskje frem til 7 da. Herlig tenkte jeg!! Men dete er ikke helt sikkert hun gjør det heller.
Nå mener mannen min at dette er en uvane, så istedet så står han opp med henne kl 6. Store deler av tida da er hun gretten... Så i dag endte det med dupp kl 8:15, og hun sover fortsatt... Dette er jo ikke riktig!! En mnd mnd gammel baby skal ikke behøve dupp kl 8!!!!! Skal være nok med 1 dupp egentlig. Men det virker ganske fjern nå (dupper vanligvis 10-11:30 og fra 15-16). Har dere tips!?!?! Hva ville dere gjort? Stå opp kl 6?? Mme og kanskje litt mere søvn??
Jeg er desperat!! (Hun begynner i barnehage først i August) |