Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søvndebatten

Ang Søvn 15 mnd gammel baby... HJELP! Hva ville dere gjort!?!?!(samme som skravle)
08:56 23.04.2008
Nå begynner jeg/vi bli ganske desperete etter at det løser seg på denne fronten snart....
Hun er en drøm å legge om kvelden rundt kl 7. Men i lang lang periode nå begynner dagen likke lenge etter kl 5..... Styrer på, sutrer, skriker litt etc. Noen ganger kan hun duppe litt til. Vi går inn og tilbyr vann, legger ned, og breier over ca hvert 20 min...
En liten periode ble jeg så desperat etter at jeg slutta å amme (1 mnd siden) at jeg blandet en flaske mme, og faktisk så kunne hun sove kanskje frem til 7 da. Herlig tenkte jeg!! Men dete er ikke helt sikkert hun gjør det heller.
Nå mener mannen min at dette er en uvane, så istedet så står han opp med henne kl 6. Store deler av tida da er hun gretten... Så i dag endte det med dupp kl 8:15, og hun sover fortsatt... Dette er jo ikke riktig!! En mnd mnd gammel baby skal ikke behøve dupp kl 8!!!!! Skal være nok med 1 dupp egentlig. Men det virker ganske fjern nå (dupper vanligvis 10-11:30 og fra 15-16). Har dere tips!?!?! Hva ville dere gjort? Stå opp kl 6?? Mme og kanskje litt mere søvn??
Jeg er desperat!! (Hun begynner i barnehage først i August)
Busy_bee
Sv: Ang Søvn 15 mnd gammel baby... HJELP! Hva ville dere gjort!?!?!(samme som skravle)
17:41 26.04.2008
Vi står opp 6 hver dag, tror det er normalt. Av og til halv seks. Også sover han to økter slik som din. At hun av og til er trøtt igjen kl 8 er vel greit, de er jo ikke maskiner som har like dager hver dag!
Anonym
Sv: Ang Søvn 15 mnd gammel baby... HJELP! Hva ville dere gjort!?!?!(samme som skravle)
18:40 3.05.2008
Jeg har en gutt som legger seg seks halv syv og våkner i fem seks tiden så det er helt normalt, desverre. liten dubb kl åtte er ikke farlig, det endrer seg hele tiden. så bare ta det med ro det er bare slik:)
Anonym
19:41 4.05.2008
Vi står opp mellom 5 og 6 hver dag... har prøvd å få henne til å sove igjen, prøvd å endre morgenrutiner, prøvd å utsette legging, ingenting virker. Må opp og spise frokost, og så sover hun igjen klokka 8. Vi bytter på å stå opp med henne, og er egentlig bare glad for at hun stort sett sover hele natta og totalt får den søvnen hun trenger. Når hun begynner i barnehagen må hun uansett opp senest halv sju. :-/
:)
Anonym
20:19 18.05.2008
Gutten min er snart 1 år, og han våkner ofte 5.30 - 6.00. Jeg har som regel at jeg ikke står opp med han før kl. 6, så hvis han våkner før det går jeg inn og gir smokk noen ganger, og håper at han dupper litt av igjen. Noen få ganger hender det at han sover til 6.30 - 7.00, og da er jeg veldig lykkelig. Han legger seg ca. 18.30 hver kveld uten problem, så jeg skal ikke klage. Problemet er at jeg sjelden får lagt meg før tidligst 22.30, og da er det litt tidlig å våkne 5.30...
Sneglemamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------