Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Over 35 år og prøver å bli gravid

Hvordan går det med deg, 40 år og vil ha barn?
11:08 23.04.2008
Lenge siden du har vist deg her inne. Hvordan har det gått med akupunkturbehandling osv.? Når har du IKM igjen?
Tobarnsmamma neste år?
Sv: Hvordan går det med deg, 40 år og vil ha barn?
19:15 23.04.2008
Hei hei :--)
Joda., denne mnd har jeg hatt 4 aku-behandlinger og det resulterte i at EL-testene slo ut på dag 10 i steden for dag 13 , så jeg ble litt sjokkert.!!!! Alltid hatt regelmessige 26dagers sykluser , men denne mnd blir altså syklusen kortere. Antar IKM blir på mandag eller noe sånt.. El-testene slo ut 2 dager på rad så er ikke sikker. Hadde en veldig god følelse lenge denne mnd men nå har den gode følelsen desverre dabbet en del av :-(
Tror ikke jeg er gravid. Men men skal teste på søndag morgen uansett slik at jeg er forberedt hehe.. Jeg sliter når mensen komme så gruer meg litt men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med ...Men jeg kan nå komme inn her og fortelle om testen skulle overraske meg og vise at jeg er gravid.

40år og vil ha barn!
Sv: Hvordan går det med deg, 40 år og vil ha barn?
22:51 23.04.2008
Det høres i hvert fall spennende ut med behandlingen! Jeg har tro på denslags, har tenkt å prøve det hvis det ikke skjer noe snart. Jeg har IKM en av dagene, er ikke helt sikker på når etter som syklusene har vært uregelmessige i det siste. Er på dag 28 idag, så jeg tenker jeg brenner av en test i helgen hvs ikke tanta kommer. Men har ikke så stor tro på det.
Tobarnsmamma neste år?
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------