Jeg hadde også lyst å bytte merke, men turte ikke. Dette pga at jenta mi har hatt veldig mye vondt i magen siden hun var 2 uker(er nå snart 5 uker), og det har vært hyl, skrik, uro og lite søvn på henne(og meg!). Vi har gått til behandling med henne, kjøpt spesialflasker for kolikk, jeg har drukket fenikkel-te, gitt henne massasje på magen etc etc.. men med lite effekt. Så for meg at kanskje å bytte merke ville forverre alt...
Inntil jeg tok sjansen og skifta MME-merke. Fra NAN H.A.1 til Hipp. Allerede første natta etter merkebytte sov hun hele natten med unntak av ett nattmåltid(men sovna like etterpå), og har vært blid, fornøyd og ROLIG. Ingen skrik, ingen uro. Ingenting! det er som å ha fått en ny unge i hus. Har fin avføring og gode raper også! Jeg bare krysser fingrene for at dette varer! I tillegg virker det som om hun liker Hipp bedre, for hun spiser roligere og konsentrert, og får i seg alt hver gang.
Med NAN var det bare kaving og herjing med flaska, gulping og hard mage + masse luft. Aldri mer NAN her i gården hvertfall! :-) |