Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Oss pappaer imellom

Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Så mange flotte, unge pappaer!
17:15 23.04.2008
Jeg kan like godt innrømme det med en gang. Jeg er dame og skulle vært kasta på hodet og rævva ut herfra. Men jeg må bare si det til dere!

Jeg er så imponert over hvor mange flotte, moderne, unge pappaer det er i dag. Dere tør vise oss at dere bryr dere om oss damer, dere tar i et tak hjemme, dere bryr dere virkelig om barna deres og dere bruker tid sammen med dem. Takk og pris for den nye generasjonen menn!

Jeg har en superflott samboer som virkelig stiller opp, og jeg ser at mennene på jobben min og i venneflokken vår gjør det samme. Jeg blir helt myk i hjertet av å se alle disse gode fedrene. Vit at vi damer virkelig setter pris på dere! :-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------