Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnehagedebatten

Om man ikke får brev om barnehageplass-
12:32 24.04.2008
kan man da ringe for å høre hvor i køen en står?
Anonym
Sv: Om man ikke får brev om barnehageplass-
13:23 24.04.2008
De tar ikke imot henvendelser ang bhg plass på tlf eller mail.men man kan dra innom servicekontoret og sjekke det!
Anonym
13:39 24.04.2008
Har ringt og undersøkt flere ganger, jeg, så det varierer nok fra sted til sted.
Anonym
14:02 24.04.2008
Hvordan er det i oslo, noen som vet?
Anonym
14:06 24.04.2008
Man får ikke svar om man ikke får plass. Kommer et brev i mai/juni med avslag om man ikke har fått innen den tid.
Anonym
10:35 25.04.2008
Ja, jeg har ringt i Oslo. De har begrenset telefonkapasitet, men det er bare prøve. Ring Oslo kommune, så setter de deg til den du skal prate med.
Anonym
12:34 25.04.2008
Fikk du da svar på hvilken plass i køen du har? Jeg fikk bare beskjed om at alle får brev før 1.juni, men skulle så gjerne ha visst litt mer enn det...
Anonym
14:30 25.04.2008
jeg stakk innom bydelsadministrasjonen i min bydel i oslo, der ligger søkerstatistikken offentlig for alle til gjennomsyn :)
Anonym
20:34 28.04.2008
kan man se alle navnene og hvilken plass en har der? også hvem som har fått plass?
Anonym
00:46 29.04.2008
Såvidt jeg husker var det navn og venteplassnr til alle som ikke har fått plass i kommunale barnehager i bydelen - de som har fått plass er ikke med i listen.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------