Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mammas kropp

Analfissur..
 22:25 24.04.2008
Eller sprekker da, det er så syykt vondt å gå på do, noen med goode råd som kan trøste med at ting blir bedre fort...???
Anonym
Sv: Analfissur..
 21:07 29.04.2008
Det finnes en bedøvende salve man kan ha på. Husker ikke helt hva den heter...(Xylitol?) Spør på apoteket!

Du kan bruke babysalve/zinksalve også...det hjelper litt.

Også kan du drikke dupholac(er ikke sikker på om dette er riktig skrivemåte), for da blir avføringen mykere.

Håper noe av dette hjelper deg:)
Tamline
 08:18 30.04.2008
Kanskje det kan hjelpe å ha på litt potetmel. Jeg bruker det på sønnen min når han er litt sår i stumpen.
Anonym
 17:52 2.05.2008
Xylocain sprøyte
kan jo ordne dette kirurgisk ,
ikke godt
Anonym
 13:08 22.05.2008
Dette vet jeg mye om, da jeg har hatt slike plager siden jul..... Er under oppfølging på kirurgisk poliklinikk nå. Vurderes om jeg skal opereres, men håper det kan hele selv, for operasjon er noe styr det og.
På apoteket har de fått et nytt produkt (husker ikke navnet....var det AC3 el.) .Det lindrer og forebygger endel, og kan brukes før/etter dobesøk, men er smertene for jæ.... hjelper bare sterke smertestillende og bedøvende salve. Lykke til; og god bedring!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------