Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Flaskemelk

hvordan få lillegutt til å ta flaske
23:22 24.04.2008
hjelp! gutten min på 5mnd spiser så lite for tiden. de to siste ukene har han lagt på seg bare 40 gram..jeg har mindre melk i puppen og prøver fortvilt å få han til å ta flaske med mme på..grøt og moset banan liker han sånn passe..får i han et par teskjeer, men ikke mer. har prøvd med flasken i en uke nå, men merker ingen fremgang. gir han puppen når han ikke vil ha grøt/flaske.. noen som har gode råd om hvordan jeg skal få han til å ta flaska? det ser ut til at han ikke klarer å få til sugeteknikken på den..har prøvd avent og dr.brown flaske uten noe hell. har nå kjøpt tommee tippee flaske på reflex, og han drikker omtrent 10ml, men ikke mer...jeg vil virkeli, virkeli at han skal ta flaska! er konstant bekymret for at han ikke legger på seg og spiser så lite. han har forresten eksem og er plaget av kløe, tror det er derfor han ikke klarer å spise så mye på puppen...og nå er det lite melkeprod. pga lite stimulering fra han... ønsker svar FORT...!
Tromsøpia87
Sv: hvordan få lillegutt til å ta flaske
11:09 25.04.2008
Prøv å la pappan(eller andre) gi han flasken, så han ikke kjenner lukten av deg og melka :o) Og for å opprettholde melkeproduksjonen burde du pumpe. Ellers kan du gå inn på www.ammehjelpen.no eller www.flaskeposten.org for å få litt råd og tips :o)

Lykke til!
SaftSuse
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------