Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Flaskemelk

Han vil ofte bare ha en flaske om dagen (7mnd)....ammer ikke.....(samme som småtroll)
09:02 25.04.2008
Gutten vår er straks 7mnd. Spiser grøt, får fruktpurè og middag. Har også begynt å gi litt vann til måltidene. I utgangspunktet får han 3 flasker om dagen. 150ml etter grøten morgen og kveld + 250ml midt på dagen. Flasken etter grøten (morgen og kveld) kunne jeg ofte droppet å lage, for han vil som regel ikke ha i det hele tatt. Blir så usikker på hvordan jeg skal gjøre dette, eller om det gjør noe om han bare får flasken midt på dagen? Noen som har tips eller erfaringer?
moonstar
Sv: Han vil ofte bare ha en flaske om dagen (7mnd)....ammer ikke.....(samme som småtroll)
16:49 25.04.2008
Ingen tips, men har ei jente på snart 7 mnd som også er flaskebarn. Kan dele vår hverdag så kan du sammenligne;

08:00: melk. Lager 165 ml, men drikker sjeldent alt.
11:30: grøt av 120 ml vann.
13-14 tia: en boks med fruktmos
15:30: 1 middagsglass
18:30: grøt av 120 ml vann.

Så her drikker vi bare 1 flaske melk om dagen. Jeg orker ikke tilby henne melk til de andre måltidene lengre for hun drikker ikke uansett.
Men det er jo melkepulver i grøten så hun får jo litt melk via grøten.
BabyV
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------