Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Oslo

Velkommen til DIB-treff Oslo
Septembermammaene! Nu ska vi ut och dricka øl!
19:29 25.04.2008
Det ær dags att træffas igen på kvællstid och skravla och ha det kul!
Nær passar det før dom flesta?
Fredag eller lørdag? Næsta helg eller kanske om 2 helger? Och vart ska vi træffas?!
Kom med førslag!
Plupp
Sv: Septembermammaene! Nu ska vi ut och dricka øl!
09:59 28.04.2008
Ja, det blir gøy! Neste helg er vi bortreist, men både 9. og 10 mai passer for meg. Foretrekker lørdagen, men flertallet får bestemme. Gleder meg til å høre om nyejobben :o) Vi sees.
Helgamor
20:51 28.04.2008
Hei!
9 og 10 mai er vi i Paris (hehe). Men pratet med Jennie om å gå ut snart igjen... Vi fant ut at det kanskje kan være lurt å vente litt, for de skulle reise bort en uke, også er det jo mye helligdager nå fremover så da reiser kanskje folk hit og dit. Jeg foreslår 23. mai, likevel om det er en liten evighet til... Da er jo Teguis kommet hjem også...
mother to be :)
21:13 4.05.2008
23 maj passar fint før mig. Ær det några fler førslag på datum? Vart ska vi gå då? Nån restaurang med god och inte dyr mat, nån som vet om nåt stælle?
Plupp
20:08 5.05.2008
Den 23 maj passar mig utmärkt. Jag hoppas att vi kan få till en dag som passar alla.
Lexelius
21:28 7.05.2008
Jag sætter upp ett træff den 23.e och om nån har nån annan dag som passar bættre så ær det bara att sæga till. Så många som møjligt ska va med :-D
Plupp
20:43 13.05.2008
hur blir det nu då? Ska vi ta den 23.e eller har nån annan nåt førslag?
Plupp
21:44 13.05.2008
Vi tar den 23! Det blir gøy! Noen forslag om plass eller? Mitt forslag er villa Paradiso, de har jo veeeldig god pizza og ok priser, men vet ikke om man får reservert bor ute der, hvis det er ønske om å sitte ute...Spørs jo på været også det da...
mother to be :)
NYTT 10:25 16.05.2008
Hvis vi er hjemme da har jeg veldig lyst til å være med! Er så lenge siden jeg har truffet dere!

Mulig vi skal dra på ferie til mandag. Kommer litt an på jobbsøknader og intervju. Roger har pappapermisjon fra mandag 19.mai og søker ny jobb. Vet mer til uken :0)

Prins i magen - Noah
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------