Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Over 35 år og prøver å bli gravid

Da er jeg her igjen, deilig med ferie :-)
13:48 26.04.2008
Da er jeg tilbake etter 14 dager med herlig ferie. Det har vært deilig med en PP uten testing og telling av dager. Vel... nå lyver jeg vel litt :-) Har hatt full kontroll på hvilken dag jeg er i syklusen(men har ikke nevnt det for min kjære slik at han skulle føle seg presset til å prestere), men har ikke EL testet. Vi har hatt sex når vi har hatt lyst, og det har heldigvis vært mange ganger ;-). Er på dag 23 i dag og har ikke IKM før i begynnelsen av uke 19.

Så jenter, gi meg en oppdatering da!! Er spent om det har skjedd noe positivt med noen der ute?? Eller rett og slett hvordan er ståa? :-)

Klem til dere alle
Turva
Sv: Da er jeg her igjen, deilig med ferie :-)
09:32 30.04.2008
Hei!

Så deilig med ferie da :) Velkommen tilbake. Har også lyst, men blir nok ikke noe før sommerferien. Vi skal ha langhelg nå, men blir bare hjemme, da vi også får besøk av besøkshjemgutten vår :) Men vi har i hvert fall fri i 4 dager! Ahhhh!

Jeg har bare prøvd el-tester en pp jeg da. Orker ikke det styret. Ting får bare "gå av seg selv", men er suuuuper lei. Er i min 22. pp, så sannelig på tide med en spire! Meeen, heldigvis har vi ei jente på 2,5 år å kose med, og det hjelper jo masse. Men vil jo gjerne at hun skal få søsken!
Godt dere har kost dere masse i ferien, uten for mye "styr", og bare når dere har hatt lyst! Det er det som er ferie, og veldig avslappende!

Ha en flott dag!

Klem tilbake :)

Dotten
Sv: Da er jeg her igjen, deilig med ferie :-)
13:43 30.04.2008
Hei Dotten!

Var inne på profilen din og så på snuppa di :-) for en nydelig liten skapning :-)

Enig med deg, det er sannelig på tide med en spire nå ja. Har i løpet av 2,5 år vært gravid bare en gang, men mistet dessverre.. Men nå håper jeg at ferien har satt sine spor - bokstavlig talt :-)

Ha ei super langhelg.
Turva
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------