hei
jeg er gravid og sist jeg var det, så hadde jeg ingen plager av noe som helst. endte i sa dessverre. dette for 3 år siden.
nå er jeg 8 uker og 3 dager på vei. vært sykemeldt i nå over 3 uker, som blir 4+ snart. jobber kun som ekstrahjelp, så jeg har ingen faste tider jeg jobber dessverre. prøvde meg en dag på jobb da jeg var i uke 5, men sleit med kvalme og korsryggen verket noe sinnsykt. var satt opp på en dag etter dette som jeg allerede hadde sagt ja til, så jeg fikk da lønning for de to dagene. men jeg får jo ikke noe når jeg er sykmeldt da utenom de to dagene. jeg har ikke sjans til å jobbe der. klarer såvidt sitte litt ved dataen i VELDIG kort periode før kvalmen øker mer og ryggen verker. alle plagene er bare blitt verre for omtrent hver dag som går.
noen som vet noe om jeg har krav på no?
jeg er stuepike på et hotell og de som har kjenneskap til det yrket, vet at det er stressende og ganske tung jobb.
håper noen kan gi meg noen svar på dette. samboeren har fast jobb, så er ikke det, men vi trenger helst en inntekt til selvsagt. |