Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Vest-Norge: Dagmamma/familiebarnehage

Dette forumet er for de som kan tilby ledig plass i familiebarnehage eller hos dagmamma, og for deg som søker dette i Vest-Norge.
bergen
16:34 27.04.2008
jeg er ei jente på 20 som selv har en gutt på 1år og har mulighet å stille opp for andre om noen skulle ha behov for det. Har ikke fått barnehagehage plass så vet ikke hvordan det blir til høsten. bare å ta kontakt.. mvh silje
SiljeMor88
Sv: bergen
10:10 28.04.2008
Heisan. Vi trenger pass til jentene våre 2 dager i uken + annenhver lørdag, annenhver mnd. (4 uker pass-4 uker fri)
Jeg jobber fra 12.00-19.00 Men jeg skulle helst hatt pass hjemme hos oss, siden eldste skal begynne på skolen.Eldste er 6 år og minste er 10 mnd. Det blir kanskje litt vanskelig for deg, siden du har en på 1 år.? Om dette er interresant så køyrer jeg deg hjem om kvelden, så du får din gutt i seng. Mat og sånn, spiser dere her...
anni69
11:10 28.04.2008
Hei,
Jeg har en datter på 9 mnd og trenger noen til å passe henne noen dager i uken (dagtid) fram til august (ialle fall).
Hvor holder du hus?
jobbemamma
17:33 30.04.2008
hei, send meg gjerne en mail.. så kan vi avtale nærmere. mvh silje
SiljeMor88
17:34 30.04.2008
og her kommer mail adressen min: silje_mor88@hotmail.com
SiljeMor88
17:36 30.04.2008
bor forresten i eidsvåg men er ikke noe problem å komme hjem til andre for å passe.. det kan være en fordel det. at barna/et er i sitt vanlige miljø.. det er bare koselig
SiljeMor88
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------