Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Slitere

Et forum for dere som har prøvd å bli gravide i mer en ett år eller som sliter med mange spontanaborter. I det hele tatt et forum for dere som syns at det ikke er noen lek å lage barn lenger. Her kan dere dele erfaringer og følelser og kanskje utveksle gode råd også? Tvi, tvi videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

fått svar på kromosomprøver, nå er alt håp ute.....
21:57 27.04.2008
Lå på badrommet og gråt som jeg aldri før har gjort. fikk svar på kromosomprøvene i går. der står det at har funnet såkalt balansert reciprokal translokasjon mellom kromosom 14 og 17, med bruddsted i q22.1 og q24.2. når jeg har søkt litt på dette, er det noe hjertegreier begge to, så har mistet håpet helt. dette sammen med en pcos diagnose blir nok ikke lett. skal ringe ullevål i morgen da, men er absolutt forberedt på det verste. alt jeg har ønsket for meg og mannen min de siste årene er å få et barn...........
sprø prøver
Sv: fått svar på kromosomprøver, nå er alt håp ute.....
22:51 27.04.2008
Så trist å lese! Sender deg en stor trøsteklem! Hold oss oppdatert på hva de sier på Ullevål imorgen da. Jeg håper de har en løsning til dere...

kirsty-1.IVF
12:54 28.04.2008
Heisann!
Føler med deg. Tok selv kromosomprøver og var engstelig for svaret. Er du sikker på at alt håp er ute? Har sett inne på assisstert befruktning at noen snakker om pgd når det er noe med kromosomene. Håper at det kan ordne seg for dere på en eller annen måte. Husk det finnes jo mange måter å få barn på!!!
Trøsteklem fra meg
Kine71
16:23 28.04.2008
Heisann!
Fant en stor, dansk artikkel om PGD, kanskje det kan være noe:
http://www.sst.dk/publ/Publ2002/Praeimplant/Praeimplant.pdf
Lykke til fremover!
Kine71
17:39 28.04.2008
Husk at i utlandet er det tillatt med både egg- og sæd-donor, lykke til - det ordner seg til slutt!

:-)
snøfilla
21:06 29.04.2008
Takk for meldinger. Må si at det er så helt for j..... at vi må slite så inni skogen altså, mens andre som absolutt IKKE skulle hatt barn plupper ut med den ene etter den andre!!!!
Ringte og snakket med Ullevål i går, og aner forsåvidt et lite håp, men det er jo så lang prosess....sukk.....vi kan være så heldige at vi kan klare det på den naturlige måten også, hvis vi råker på et friskt egg, men hva er oddsene? har abortert 3 ganger på rappen. Vi må søke dispansasjon for å gjøre dette i utlandet, men fikk beskjed om at det kan ta opptil 2 år. Noen som har vært gjennom det samme, eller som vet om andre som har gjort det, så mottas tilbakemeldinger med takk!!!!
skal ihvertfall prøve å få til tvillinger, for det tar sinnsykt lang tid om man skal gjennom prosessen flere ganger
sprø prøver
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------