Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Dåp/navnefest

Her kan dere diskutere om det å ha dåp/navnefest!
Hvor mange kaker?!
13:14 28.04.2008
Vi blir 12 voksne i dåpen vår.

Skal ha snitter til mat og kaker etterpå. Usikker om evt. dessert.

Tenkte å ha disse kakene:

Marsipankake med bilde
Suksessterte
Sjokoladekake
Kransekaker
Iskake
Lefser

Er det passelig? Er jo 3 runde kaker pluss is og lefser og kransekake.

Ble plutselig så usikker....
♡Miss Fat ™♡
Sv: Hvor mange kaker?!
20:00 28.04.2008
Hei.
Tja, egentlig er det nok, men eg personlig syns alltid det er greit å ha litt å velge i, så eg ville nok f.eks laga ei ostekake eller ei verdens beste/kvæfjord kake. Men du har jo iskake som eit godt 4 alternativ. Lykke til !
Hanne,1 gut+venter 1 jente:)
13:16 11.05.2008
Vi var 16 voksne og 5 barn...

vi hadde disse fire kakene:
-ostekake
-bløtkake
-sjokoladekake
-gulrotkake

Jeg var redd at det ikke var nok og hadde tenkt å lage flere men det er bra jeg ikke gjor det. Det ble igjen ca/minst halv parten av hver eneste kake!!!
stolt mamma te 2 :)
12:15 13.05.2008
Hmm. kanskje ingen turte forsyne seg så mye, siden det kun var 4 kaker?? Har selv vært i bryllup og dåp med alt for lite kaker,der folk ikke har tort å forsyne seg med mer enn et lite kakestykke i redsel for at ikke alle skal få smake. Og man blir litt flau på verten vegne... Personlig ville jeg nok hatt et par kaker til ja..
Anonym
20:21 15.05.2008
Nå skal vi ha vår tredje barnedåp, blir ca 25 stk og skal ha ca 4 kaker, 1 kransekake, is og kanskje litt lefser. Det er mer enn nok, skal jo ha smørbrød først og blir jo ganske mett av det.
Guttaboys♥3
10:14 16.05.2008
Jeg syns dette hørtes ut som veldig mange kaker! Du kan nok droppe suksessterten eller kransekaken. Etter mat spises det ikke så mye kake, så du vil nok ha mye igjen. Samtidig skjønner jeg at man skal ha litt å velge i..
Babyendelig
22:35 10.06.2008
Det holder helt sikkert!

Vi var 24 stk i dåpen og hadde

1 kransekake
1 eller 2 store bløtkaker
lefser

Var masse masse kake igjen. Hadde spist deilig koldtbord først.
allegodetingertre
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------