Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hva er den verste gaven du har fått noen gang?
18:38 28.04.2008
http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=292038

Min er ett par rollerblades i str 42, da jeg hadde str 37. Mamma sa at tanten min hadde overtalt ho til å gå for "noen hakk mer" for tanten min stod på rollerblades, og mente at man måtte ha kjempetjukke sokker i dem. Ellers gjorde det vondt. Jeg var ti (og fikk uansett aldri mer enn str 39 da jeg ble stor) og hadde lyst til å spørre tanta mi hva hun trodde det føltes som med tykke sokker i fem str for store rollerblades. Grøss, den tanten var tett.
Marikanari
Sv: Hva er den verste gaven du har fått noen gang?
18:42 28.04.2008
En x hadde tragisk smak. Fikk et par øredopper som gikk lang tid før jeg forstod det var øredobber. Den ene var en svart kule mens tilhørende øredobb var en fjær. Trodde det var en fluefiskekrok. Tragiske!!!
Candy grrrl
18:44 28.04.2008
En kartong appelsinjuice.
meg & lille vampyr
18:43 28.04.2008
Hm, vanskelig å si.. har fått noen ting som har vært helt på bærtur, et eksempel er til 30-årsdagen, da fikk jeg av min far, et sett med hestebørster. Tanken var god siden jeg driver med hest og spesielt mye på den tiden, men når man rir på rideskole og ikke har egen hest trenger man ikke egne børster. Og når børstene var for barn, og remmen over dem var for trang for mine hender, så ble den gaven donert til rideklubben som ga den som premie på et stevne.... :)

Til samme bursdag fikk jeg av den nye kjæresten til min far som jeg såvidt hadde truffet, en hjemmesydd vest, sånn foret sak, med bilder av hester applikert på. Kjempefin til en dame på 60-70, men ikke akkurat nyeste mote til meg... den var igrunnen et par nummer for stor også... jaja, hun mente det jo godt da.
Yadda
18:52 28.04.2008
Eplejuice?!

Si meg du kødder? Hvem er kjip nok til å gi eplejuice i gave??!
Marikanari
18:55 28.04.2008
Var den til meg Marikanari?
Meg med appelsinjuicen?

Den var på tilbud til 3.90 også. Fra min da 10 år gamle bror som ikke hadde penger. :)
meg & lille vampyr
19:49 28.04.2008
Den var til deg, ja. ;o) *gullfisk*
Marikanari
19:52 28.04.2008
Appelsinjuice var jo såååå mye bedre da;) ha ha. Neida, den broren er alltid tilgitt. :) han er snill selv om penger ikke er hans sterke side.
meg & lille vampyr
20:23 28.04.2008
Da jeg var 16 var kjærsten min sååå stolt over hva han hadde kjøpt til meg til jul... Når han leverte presangen hjemme hos meg var det en stor pakke, så jeg var kjempe spent!! Gleda meg hele julaften til å åpne, og når det endelig var tur for å åpne den tok mamma bilde...det ble årets mest skuffa tryne.. Jeg fikk en varmeovn... Virkelig det jeg ønska meg av kjærsten som 16 åring! har ikke kommet over det ennå:P
lillemaven og Adriana *070707*
07:20 6.05.2008
Gamle flekkete duker fra 1800 tallet. Dukene var så fæle at jeg la dem ut for salg på qxl og der ble de nok snappet opp fra en antikvitetshandler for dukene gikk for en pen sum!

Kjøpte meg duker/løpere fra black design i etterkant!
Utslittehengepupper
18:59 28.04.2008
første jula med sambo : tøfler :P haha.. trodde jeg skulle le meg ihjel.. var sånne kanintøfler..
Gothica83-2barn
19:00 28.04.2008
Shampo. som var åpnet og brukt.
cherry coke
19:04 28.04.2008
2550 kuler
irismor
19:09 28.04.2008
irismor: det var vel greit for deg som vel har et visst forbruk av kuler?? Regner med det var sånne kuler med krutt i som du bruker.. ;)
Yadda
19:24 28.04.2008
Jepp det er det. Men det var en dårlig "lott" (fagspråk) så i løpet av 60 skudd så har jeg 6-7 funksjonsfeil. Noe herk for kulene setter seg på tvers av kammeret.
irismor
19:28 28.04.2008
Pappaen til dattern min var helt fjern på og kjøpe gaver.. En gang fikk jeg shampo og balsam av han(?) Og en gang fikk jeg roser i potte vel og merke, han ville det skulle vare lengere.. Snill tanke men det var litt rart hehe..
YadeErForFolkSomLikerSjokolade
19:33 28.04.2008
Eg har fått mye stygge nipsting, dårlig sminke ol fra tanter, kjæresten til bestefar og hunden (!) deres...hehe....eg HATER ting (pynteting og alt annet som ikke kan brukes til noe fornuftig) så det har fretex fått.

En gang fikk eg et sett med såper fra eksen min (han var kjæresten min da). Ikke så ille egentlig, men da han spurte meg etter julaften hva eg fikk, ble eg litt sånn....eh? Han hadde nemlig sendt besteveninna mi ut for å kjøpe, og visste ikke hva hun hadde kjøpt.....Det er tanken, ikke pengene som teller vel?
Yo&LaPirilimbilimbilona
10:47 29.04.2008
Må legge til at det var fra mine svigerforeldre...
cherry coke
10:56 29.04.2008
Oi da...
Marikanari
19:30 28.04.2008
Jeg fikk hårpynt av tanta mi da jeg var 15. Sånn til 8-åringer. Hehe.

Men venninna mi, stakkars.. Til 18-årsdagen fikk hun en rose av en kompis som svermet litt for henne.. Og hos kjæresten sin fikk hun.. En pose med Godt og Blandet. :( Han var 20 år eldre enn henne, og gjett hvem hun endte opp med? Jo, han som er 20 år eldre.
Anne-B har to stasjenter! <3
19:52 28.04.2008
Anne-B:

Den skjønte jeg ikke?
Marikanari
20:12 28.04.2008
foreldrene mine slår alle. 28 årsdagen min: en boksåpner. Julegaven i fjor: telysestake fra nille (som mamma også hadde kjøpt til seg selv og som hun dagen før fortalte var "sååå blillig, sikkert ikke god kvalitet, men...")
Året før der: penger pakket inn på en "morsom" måte, med terninger og glass så det skulle høres ut som noe annet. Var 200 kr og et flakslodd. Og pappa proklamerte at alle gevinster over 1000 skulle deles på hele familien... Dagen etter sa de at jeg skylte de 200 kr for blomster til begravelsen til onkel...så da fikk de pengene i retur,gitt....
hvorlangtkanetnickværeegentlig
20:15 28.04.2008
hahah, kjipe foreldre ellr?
.november.
20:27 28.04.2008
Hva var det du ikke skjønte? :)

Jeg hadde i alle fall blitt Meget Skuffet om jeg kun fikk en pose med Godt og Blandet (godteri) av kjæresten min på min 18-årsdag.
10:46 29.04.2008
Jeg skjønte ikke hvem som var 20 år eldre enn hun og hvem som hadde gitt henne "gaven".
Marikanari
20:25 28.04.2008
Sminke som jeg fikk av en X til jul. Jeg brukte ikke sminke i det heletatt og han gjorde det slutt 1. juledag med begrunnelse at jeg ikke var pen nok.
Poamin
20:30 28.04.2008
Da hadde jeg blitt fornærmet.
20:36 28.04.2008
Anne-B:

Enig at det er kjipt å bare få en pose godt og blandet av kjæresten. Men var det typen eller kompisen som var 20 år eldre?
(psst)
20:37 28.04.2008
Jeg gikk på ungdomskolen (tror jeg, hvertfall lenge siden) og ønsket med undertøy til jul. Hos tanta min fikk jeg en type neglisje, dvs en silkesak med truse og topp i ett i str 40/42. Jeg brukte vel str 34 eller 36 da men denne tanten mente jeg var av det runde slaget og hun kjøpte vel undertøy hun mente jeg passet. Siden den ville vært ALT for stor til henne også så det sa vel litt om hvordan hun så meg.

Eller så fikk jeg kanskje rett og slett feil gave :)
Lillehikke
21:05 28.04.2008
Brudebilde av min far og hans nye kone. Veldig bra julegave til datteren på 16 år...
likkjepetra
21:14 28.04.2008
Må innrømme jeg ble skuffa da jeg 20 år gammel fikk suppeterrin i "gammel dame stil" til jul av han som var kjæresten min da..den er aldri blitt brukt...Far sa han syntes den var fin, men men...
martemia
21:45 28.04.2008
En tante av meg ga meg en liten nips figur som det stod holland på, og det var maaaange år siden hun hadde vært der.... Fin preang å gi til meg på 13 års dagen.
Og svigermor er skikkelig dårlig på presanger, for noen år siden fikk jeg brukt påskepynt(etter påsken vel og merke). Og hun kjøper ting til sønnen min som er helt feil, rosa sokker og sånt.....
deli
21:40 28.04.2008
Da mannen min og jeg var bare kjærester fikk jeg ett par med sokker!
Han skulle overraske meg en helt vanlig dag,og ga meg en innpakket gave.Jeg ble jo kjempeglad,og rev opp papiret.Ikke bare var det et par med sokker,men det var faktisk mine egne sokker som jeg hadde glemt der en helg jeg lå over der,og moren hans hadde vasket de!

Dette var jo bare en tullepresang,og mannen min holdt på å le seg ihjel ;-)
Fikk forresten sydentur av ham i gave til bursdagen min rundt den tiden! =)=)=)
lillegutt mars o7
21:47 28.04.2008
Jeg har ei venninne som gikk opp 30kg i svangerskapet, og før hun ble gravid brukte hun str. 44. På barsel fikk hun klær i str. 38 av svigermor med et kort der det sto; "så har du noe å kjempe mot :)"
Hun ble litt småsninna gitt :)
-pusen-
22:14 28.04.2008
Av x-kjæresten min fikk jeg en puls-klokke til julegave. vi var forlovet, han fikk en xbox av meg og igjen får jeg en puls klokke. Kan jo dele at jeg ikke er den som trener så mye....
athene+jonathan
22:23 28.04.2008
En skinn jakke (jeg var 11 år) som så ut som lapp på lapp sydd :D Når man åpnet ut armene, så jeg ut som en flaggermus...!! Ehhh....!!! Hahaha:D
Bibi m/2 nå (",)
22:24 28.04.2008
10 kg corn flakes.
oktobernurket
22:28 28.04.2008
brukte hårstrikk...
Linda-Kristin=)
22:44 28.04.2008
fikk av venninna mi i bursdags/julegave hennes gamle og stygge kamera, var ikke pakket inn, og gamle bilder som ikke var slettet heller, må legge til at hun kom 3 mnd etter bursdag og jul med gaven.. "ehhh, jo takk skal du ha!" =P
Elise & Ella-Marie *250107* <3
22:33 28.04.2008
Om de har vært så ille vet eg ikkje, men blitt kjempeskuffa et par ganger...

Til en jul fikk eg perlekjede av min daværende samboer... Eg like ikkje perler, iallfall ikkje i rekke og rad.. Eg byttet det med en gang butikkene åpnet...

Da eg ble sammen med min nåværende samboer, hadde vi kun vært sammen i 2 dager da eg fylte 25 år. Fikk gave først noen uker etterpå, og det som lå i pakken var en sånn pakke med krem og såpe fra Body shop! Han har fått høre noen ganger om den gaven... Ble skikkelig skuffet, og sa ka eg mente om den gaven :o)
Frk. Nyfiken 02.08.2008
22:34 28.04.2008
Var vel et par av bryllupsgavene våre som gikk rett til basargevinster/loppemarked... Bl,a et bilde av "elg i solnedgang", manglet bare selve elgen...

Jeg samler riktignok på engler i alle fasonger og str, men fikk et gyselig nipssmykkeskrin av svigers til jul et år, med en engel som står på hodet oppå... Det har aldri kommet fram, gitt.
Også fikk jeg og svigerinnen min hvert vårt smykke fra en utenlandsfere eller noe en annen jul... Jeg klipte det istykker (skyldte på at babyen hadde dratt i det) og brukte de fineste steinene til å lage meg et kult armbånd.
elinmamma
22:51 28.04.2008
Gnom. Knivblokk :D
&#9829;Musipusi&#9829;
10:58 29.04.2008
hehehe...fikk ny støvsuger til jul av min kjære den første jula....tanken var god...men jeg var en smule skuffa...og svigermor var rasende på ham. Etter det har jeg fått parfyme, smykker ol ;-)

Ugl@
11:02 29.04.2008
Kom på en ting som jeg fikk av en x-kjæreste. Hadde vært sammen i to mnd da jeg hadde bursdag, og jeg fikk et sånn type billig kort, som han hadde skrevet inn et dikt i - som han hadde kopiert fra et dyrere kort.... det var alt. Ble litt skuffet da, og det ble ikke bedre da vi hvertfall skulle gå på byen på kvelden til en forandring og han stilte opp i dongeribukse og treningsjakke.. krasjet litt med min pynta stil!!
Yadda
11:11 29.04.2008
Det verste jeg fikk til bursdagen min var det jeg ikke fikk av xn min (vi var sammen da)! Han var en sjikkelig slamp...
Så da han ringte meg på bursdagen min regnet jeg med det var for å gratulere meg, men neeei da, det var for å spørre om jeg hadde en tusenlapp å låne han... gratulerte meg ikke en gang... Heeeldigvis kvitta jeg meg med han ;o)
**ming-tinge-ling**
11:44 29.04.2008
av min svigerfamilie har jeg alltid fått klær i altfor stor str!!! i forfjor fikk jeg gensere i str. 48/50!!! jeg er bare en str. 40 eller medium i gensere og topper for jeg er forholdsvis smal over ryggen i frhold til resten av kroppen. jeg er mindre enn svigermor selv og den andre svigerdatteren hennes og de bruker large... også får jeg klær i både xl og xxl???
klærne var i tillegg type 65år gammel dame med overdådig stil som oser dyr og tung parfyme.....
Ladybug&Nicolai~31/8-07
11:30 29.04.2008
Morsom tråd!
Jeg fikk en gang et sånn dosett med matte og dolokk-bekledning (Gud veit hva det heter) i lyse blått med hvit kant av en tante. For det første så HATER jeg sånt noe og for det andre; man gir da ikke bort sånne ting i gave! Vanligvis har vi fått helt ok gaver av henne - bruksting som håndklær, spisebrikker (fine, faktisk) osv., men den gangen må hun ha hatt et lite anfall av noe i gavebutikken (:

Rampestreken
11:32 29.04.2008
deo
heidi1984
11:42 29.04.2008
En lakk og lær vest (?) med kun en strimmel bak på ryggen. Det var en stropp som man kunne feste slik at det ble tanga - truse også. Nei, gudene vet. Det som er sikkert er at den var for spesielt interesserte. Faren min hadde vært på forretningsreise i Amsterdam og gått innom en skinnklærbutikk.

Søsteren min og jeg hadde fått oss mopeder og han synes det passet seg å ha vognkortet i lommen foran på vesten, og det var årsaken til at han kjøpte disse vestene. Herregud, den var så grell den var.
Tøysetipp
12:02 29.04.2008
Luftfukter_av min mann!!
ikke akkurat struttepupp!
12:04 29.04.2008
Tøysetipp: Hahaha, ser for meg at du fikk en sånn type vest av FAREN din!!!! Hehehe, tror jeg hadde dødd av flauhet!! Han har neppe visst hva han kjøpte, får vi håpe!
Yadda
12:19 29.04.2008
He he he.. Det eneste som var flaut var og ikke brase ut i latter med han tilstede. Moren min brøt den sirkelen, kan du si.. he he.

Han var litt artig da, synes jeg. Forøvrig bruker jeg å være takknemlig for det jeg får.
Tøysetipp
12:11 29.04.2008
Tøysetipp: Det var ikke for at vesten ikke skulle dra seg opp i ryggen eller blafre i vinden det var en slik reim da?
Stratos m/ to tette :o)
12:17 29.04.2008
Reima var festet i et belte som gikk rundt livet. Ganske søkt uansett da. En vanlig vest går ikke innom underlivet med mindre det er en livvest. Synes jeg da. Med mindre det er for spesielt interesserte. Min far er meget praktisk av seg. Ergo måtte vi ha noe å ha vognkortet i. Yeah right om jeg hadde kjørt rundt med vest at all på den tiden.
Tøysetipp
12:22 29.04.2008
Herlighet, her var det mange punktum og bråstopper. Jeg stammer altså ikke.
Tøysetipp
12:06 29.04.2008
Stekepanne av gubben for vi trengte det jo...
Stratos m/ to tette :o)
12:17 29.04.2008
Jeg fikk en gang en haug med eldgamle bøker, de stinka dritt og det var fullt av kaffe flekker på dem. måtte bare kaste de i bosset for de stinka ut hele rommet mitt :)

Ei jeg kjenner fikk to lyn avledere av mannen sin, Hehe.. hun snakker enda om det :)

Mora mi fikk også en varme ovn til jul av mannen sin, hun var drit sur hele jula :)
&#9829;Rime&#9829;
09:12 8.05.2008
Hehe, jeg hadde blitt kjempehappy for lynavledere, for jeg er så redd lynet:D hihi
Tygd&utspytta
12:23 29.04.2008
til jul fikk vi av mine besteforeldre en skål fra rosendahl... trodde vi... utenpå esken var det ett stort kryss med svart sprittusj, og inni lå det et stort, grusomt, luseblått stearinlys formet som ett isfjell eller noe.... i tillegg fikk vi hver vår 5pk med håndklær fra sparkjøp....

vet ikke om dette er det værste, for det er sånne ting hver gang... ble bare så utrolig skuffet da jeg trodde jeg fikk rosendahl......
nedtråkka kaviartubepupper
12:19 29.04.2008
Fikk en kassett med AC/DC på 15 årsdagen min, av stefaren min.
Han hadde bare gått inn på en platebutikk og spurt etter hva "ungdommene lytter til nå for tiden".
=o(
Jeg gråt faktisk (når han ikke så det) over at jeg hadde brudt seglet på kassetten,da jeg hørte musikken. 50 kroner kostet den,og det er en mannsalder siden. Men akkurat den skuffelse'n har jeg liksom aldri helt glemt....
Northernlights
12:39 29.04.2008
Haha! Eg glemte jo bestemor:) Til jul fikk eg og sambo telys av henne, en pakke fra nille, PÅ DELING! Heldigvis var hun ikke der da...vi bare lo:)

Mamma og pappa fikk hver sin fjernkontrollholder i grå plast av henne:) Hadde blitt skuffa om eg hadde fått det av mamma ja....(i tillegg var esken de låg i så nedstøva at de var nok ikke nye fra butikken nei...)
Yo&LaPirilimbilimbilona
12:47 29.04.2008
Tre kunstige roser av kjæresten min. Han elsket meg så mye at han aldri ville de skulle visne....
Jeg spraylakkerte de svart.
september 2007
13:44 29.04.2008
Jeg slår nok ikke mange av dem andre som har svart, men har et par som jeg har blitt litt skuffet over.

Første bursdagen jeg var sammen med min kjære, vi hadde vært sammen i ca 2 mnd og var ganske nyforelsket, jeg ble 17 år, og i tillegg skulle han dra inn i millitæret på bursdagen min. Da fikk jeg en overtrekksdress, sånn foret, typisk grilldress. Ikke akkurat det jeg ønsket meg... I tillegg så var det han som kom med råd til kompisen hva han skulle kjøpe sin nye dame da hun hadde bursdag: Parfyme og roser..... Ehh, kanskje du skulle følge dine egne råd??

Så i 18 årsgave fra foreldrene mine så fikk jeg masse håndklær, og et tørkestativ, fikk vel også noe bestikk. Det var jo selvfølgeli en kjempekjekk gave som har vært mye i bruk, men ikke akkurat det jeg ønsket meg i 18 årsgave hos foreldrene mine...
(Har en mamma som ikke er flink til å kjøpe gaver, så har vært fler, er tryggest når pappa har vært med på handlingen!!)
Furbie
13:48 29.04.2008
Å ja, så fikk jeg en parfyme hos svigerforeldrene mine ett år, sånn som lukter litt skarpt....
Denne hadde dem først gitt til svigersøsteren min i gave, men hun likte den ikke så hun sendte den i retur, så da fikk jeg den istede... (hvem gjør slike ting forresten?? Kunne aldri ha falt meg inn å levert en gave tilbake slik at dem må kjøpe en ny!! Så den står i skapet og samler støv :)).
Furbie
13:49 29.04.2008
Fikk portrettbilde av onkelen min til jul en gang! i sånn papirkortramme. Brødrene mine fikk også. Foreldrene mine var heldigere, de fikk et innrammet bilde av han... hahaha.

Ellers er vel det verste da jeg fikk INGENTING til 25 års dagen av kjæresten min...
Cumulus fikk jente 11.feb
13:55 29.04.2008
En stor orange pyntehøne i glass!
Fikk den til jul av en slektning da jeg var 19år...herregud:-(
Nydelige Christina+spire!
14:00 29.04.2008
Et kaffeservice som man får GRATIS når man melder seg inn i en bokklubb.

-Det verste var at det lå en diger død edderkopp i den ene koppen. Og servicet var skikkelig stygt!
FLINKE FLINKEKJERRINGA
14:27 29.04.2008
Ingenting....var det jeg fikk av min samboer til jul, valentinsday, morsdag og når jeg fødte dattern vår. Påstår at han vil vente med å kjøpe noe før han får råd til å kjøpe den 1000 kr ringen jeg sikla over før jul som jeg sa klart ifra at vi ikke hadde råd til da, og i allefall ikke nå når vi har ei lita datter som trenger ting og gjeld som må betales. I mellomtiden har han kjøpt seg en bowlingkule, fjernstyrt båt, nytt annlegg til bilen, 800 kr hårklipp og xantall hundrelapper på øl. Har gitt tips om andre(billige) ting han kan gi meg i stedet for, men nå har det gått over 4 mnd og jeg venter fortsatt. Så min julegave ble en tur til byen og jeg fikk SE på ringer(til over 3000kr stk) med beskjed om at jeg kan jo drømme om å få en iallefall:) Veldig koselig.
mamma`n til nurk
15:15 29.04.2008
Jeg og søstra mi fikk hver vår hold-in-strømpebukse til jul av besteforeldrene våre - vi var vel 20 og 17 år eller noe sånt!

Vi ler av det ennå. Vi fikk mokkabønner et år også.

Pappa kom hjem fra bytur en gang og hadde handlet små bygaver til oss. Vi er 4 søsken. Søstra mi og jeg fikk undertøy. Kjempepraktisk forsåvidt, bortsett fra at jeg aldri hadde tatt i en stringtruse før i mitt liv. Ble flau da jeg åpnet gitt. Tror jeg var 14-15 år. (det bør vel nevnes at pappa ikke vissta hva han hadde kjøpt da...)
Silje & Knøttet =)
15:22 29.04.2008
Jeg har maaaaange slike kjipe sminkekofferter man kjøper i utlandet med dritt sminke oppi. Argh..... Slår aldri feil, får ca 1 ny hvert år, av forskjellige. Og jeg setter dem pent vekk, eller hiver dem :p hehe...
PuseTøsa
15:37 29.04.2008
samme som ei oppe her :

fikk ingenting da morsdagen var og heller ingenting da vi hadde 1 års forlovelsesdag ..

fikk røde roser til fødselen men regnet ikke med at jeg skulle få noe dyrt heller i og med at han var steinblakk!!

om jeg blir singel igjen så vil jeg ikke ha en ny mann-EVER again!! arrrrrghhhhhh.. blir jo bare skuffa :(
Gothica83-2jenter
03:11 6.05.2008
PuseTøsa:
Gi dem bort til en jentunge som liker å kle seg ut. Det er jo en drøm for sånne småjenter å kline på sminke og kle seg ut, i en viss alder.
Northernlights
08:43 8.05.2008
Njaaaa...... jeg er redd for allergiske reaksjoner på slik sminke, hehe... Prøvd 1 gang, og holdt på å klø meg ihjel :p
PuseTøsa
15:29 29.04.2008
På julaften for flere år siden kom onkelen min inn som julenisse...jeg fikk to malepensler og fettern min fikk PS1 utav sekken...Jeg satt og venta og venta på at det skulle være noe mer, men nei. Bare de to penslene. Jeg var så fryktelig skuffa!! Hadde ikke reagert sånn om han hadde gitt PS1 som far...men det ble for mye når nissen forskjelsbehandla så grusomt. Jeg var vel 10 år..

En gang fikk jeg en porselensfigur som var gammel og litt knust..bursdagsgave fra ei venninne. Det var litt rart...
Delirium
16:20 29.04.2008
Til 9årsdagen min fikk jeg en vekkerklokke av mamma og pappa, fyamei. Og så jeg som ønsket meg Ulvehunden på video...

Julaften for noen år siden fikk alle barnebarna til bestefar 500 kroner (standard hvert år), bortsett fra meg. Jeg fikk et grellt sengesett som ikke passa i lengden og som ikke gikk ann å bytte. Hrmpf. Samme bestefaren som jeg fikk en eske med vitamintabletter av til min 20 årsdag. Min kusine derimot (vi har bursdag omtrent samtidig) fikk 1000 kr. Tror ikke bestefar liker meg noe særlig :P

Og så bestemor, da... Til jul i forifjor fikk jeg en pute med skjønnheten og udyret på. Jess.

Andre lame gaver jeg har fått:
Nesten tom neglelakk (holdt til ni negler)
Sjømannsfigur i porselen (eh?)
Dopapir (kjekt å ha)
Mokkabønner (bestefar igjen)
En(!) sokk
Spice girls film (jeg hata spice girls)
Olaminiskjørt i str 50(!) Jeg bruker str 38...
Engangsbarberhøvler fra Sierra'n til pappa (til (0_o) fra Sierra'n)
Skolisser

For ikke å snakke om all den dårlige nille-sminken ol pluss billige nilleparfymer.

Men jeg holder maska hver gang, og uansett hvor skuffet jeg blir smiiiler jeg strålende og sier tusen takk :o)
(0_o)
17:59 29.04.2008
Jeg vet søren meg ikke hvilken gave som er verst her. Appelsinjuicen er ille, men det var gitt av en ti år gammel gutt. Åpnet sjampo fra svigers er faktisk ganske ille, ettersom man blir nødt til å være hyggelig med dem etterpå. hvorlangtkanetnickværeegentlig fortjener mengder med trøstegaver når hun har foreldre som er helt elendige gavegivere, men så var det hun som fikk 10 kg cornflakes... o_O

Men jeg ler meg i hvertfall gjennom listen mens jeg prøver kåre en! :-D

Marikanari
18:56 29.04.2008
Tja ett år hadde jeg ønsket meg vannkoker av mamma og fikk en kasserolle istedet..:S

Til jul i år må jeg si jeg fikk den verste gaven ever! Jeg liker ikke kaffe, har aldri likt det og drikker det aldri, noe familien min er fullstendig klar over.
Men til jul pakket jeg opp: kaffetrakter, kaffe filter, kaffe pulver, kaffe kanne og boks til å ha kaffepulveret i... Må si jeg ble noe skuffet og gaven er såklart ikke blitt brukt enda:P
Tigern & Lille Krabben Lucas<3
19:20 29.04.2008
Oh kom på flere!

Spraydeo uten den dingsen på som gjør at man får ut sprayen.
Fire pissgule stygge kaffekopper.
3 truser i størrelse 36 når jeg bruker 40- 44 alt ettersom.
En stygg blå lysestake med en nissejente på.
En utrolig stygg bamse som synger verdens mest plagsomme tralala.
20 kr i julegave av stefarmor.
Konfekt med vodka i når jeg gikk gravid (for ikke å nevne at sånn konfekt uansett er fææælt).
Tigern & Lille Krabben Lucas<3
13:08 5.05.2008
Hver eneste jul får vi mokkabønner i gave fra min manns farmor :) Det er d samme år etter år... Hadde det om ikke annet vært kremtopper!! Men nei da, mokkabønner som hun sikkert har hamstret opp et lager av siden de alltid er utgått på dato :) hehe
**ming-tinge-ling**
13:11 5.05.2008
og, da jeg var yngere og adidas virkelig var i skuddet, ønsket jeg meg adidas joggedrakt i gave fra min farmor og farfar. Dette var første året på ungdomsskolen for meg. Jeg sa at jeg absolutt ville ha adidas, og det trengte ikke være en hel drakt, men adidas var veldig viktig. Ville ha blå, og iallfall ikke rosa, dette fresiserte jeg flere gager... Og hva får jeg i gave, jo, en diger joggedress i knall rosa med kaniner på... Da gråt jeg mine modige tårer :)
**ming-tinge-ling**
08:21 6.05.2008
Jeg har en av de verre tror jeg.. Ikke fordi gaven var så innmari dum, men pga situasjonen rundt tror jeg.. :-)

Da jeg var 14 år hadde jeg en kjæreste som jeg var så glad i! Vi hadde vært sammen i seks mnd da jula kom og jeg spinket og sparte for å kjøpe ham noe fint. Fant et sølvsmykke (hjerte selvfølgelig...) som jeg kjøpte og gav ham. Tilbake fikk jeg en avlang, firkantet eske og var superspent på hva han gav meg.

Overaskelsen ble skrekkelig stor på julaften da jeg åpnet og fant et par brune La-Mote tynnlongs... hihihi! Guuuuuu hvor såret jeg var, men hjelpes hvor mye jeg har ledd i ettertid av det. :-)

Til min 18årsdag fikk jeg av min kjæreste ting fra gullsmeden. Ikke smykker, nei... Det var serviettholdere og lysestaker i sånn sølv med en gullsløyfe på.. Var et sånt sett på en måte... :-) I dag er de nok fine men da jeg var 18 var serviettholdere det siste jeg tenkte på....
Bole Hull
08:33 6.05.2008
Haha,morsom tråd.Værste gaven fikk jeg av min ex,trodde jeg skulle få noe stort og flott,mannen hadde kjøpt knivkubbe!!!! Hoff,hadde vel kanskje blitt glad for det idag,men ikke når jeg var 20 år og forventet gull og grønne skoger ;)
Franz
08:43 6.05.2008
Værste gaven jeg har fått EVER må være julegaven fra xens bestemor å det var!!Hold dere fast!!!VANDERBILDT parfyme!!!IIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkk,.................Blei skikkelig LEI meg da:(
Duste bestemor:):)
&#4326;&#9829;mamsen til oscar:O)
08:47 6.05.2008
En liten krystalllignende sak av en vase. UÆÆÆÆH...
sannamin*
08:50 6.05.2008
En konfekteske....som vår åpnet og spist av!! hehe..
Silje og Isack`en f.17.01.06
09:12 6.05.2008
Var sammen med en kar som på bursdagen min skulle reise for å ha samværshelg med barna sine. Greit nok det. Men før han tok han meg med på den lokale kaffen for å spise middag. Vel det ble POMEFRITES (ikke noe annet) og att på til måtte jeg betale for det.

Jeg ble vel 28 eller 29 da, så det føltes litt feil på en måte med pomefrites som jeg selv måtte betale for.

Heldigvis er mannen min flink til å gi gaver. Litt for flink. I år har jeg på forskudd fått bilstereo..
mockanin
09:29 6.05.2008
Kom på en ting til..

Av eksen min fikk jeg et smykke som har trolig hadde kjøpt på H&M eller noe og en plate hvit melkesjokolade (for det likte jeg jo..). Smykket var fint men jeg hadde et nesten likedan fra før.

Han fikk Playstation av meg det året og når han oppdaget at jeg hadde kjøpt så dyr gava så slengta han på et hjemmelaget klippekort på massasje. Det ble aldri brukt.
Lillehikke
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------