Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Sexdebatten

Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Hjelp meg, jenter!!! (samma som skravle)
22:27 28.04.2008
I fjor sommer var jeg på date med en kar jeg traff på nett. Klaffet ikke helt fra min side da "gamle spøkelser" fremdeles var i skapet, for å si det sånn.. Vi har siden den gang hatt gjevnlig kontakt via sms og nett men ikke noe møte. Så til saken.. JEG VIL HA HAN!!! NÅ!!! Er så klar for han a jeg bare tenker på han HELE TIDEN!! Har sagt klart i fra til han.. på nett, men han er bare ute etter "random play" og i utgangspungtet er ikke det helt meg.. men nå spinner tankene bare rundt han så jeg lurer rett og slett på om jeg bare må gi meg over og legge meg under.. Hehehe.. Noen meninger og idèer her? Er jo sjenert, jeg!!!!
Anonym
Sv: Hjelp meg, jenter!!! (samma som skravle)
20:37 2.05.2008
go for it :) ha det litt moro! trenger ikke koste noe det!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------