Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
noen som vet??
00:16 29.04.2008
jeg hadde kikkhullsoperasjon på torsdag...

da legen kom inn å snakket med meg etterpå sa han at jeg skulle kontakte frilitetsklinikken i haugesund... men jeg er veldig usikker på om jeg skal kontakte de med en gang eller om jeg skal prøve en stund først...

noen som vet hva jeg burde gjøre???

egentli har jeg mest lyst å kontakte de nå, for jeg ønsker jo veldig gjerne å bli gravid snart... jenta mi er snart 2 år og jeg vil at hun skal få en lillesøster eller lillebror snart=( jeg lengter sånn etter å bli gravid nå etter over et år uten prevansjon...
alexandra_06+en til?
Sv: noen som vet??
19:52 30.04.2008
Siden legen sa at du skulle kontakte fertilitetsklinikken ville eg absolutt ha gjort det. Kan jo være du treng meir hjelp sjølv om du har hatt operasjonen.

Lykke til:)
vestlandsjento
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------