Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Over 35 år og prøver å bli gravid

Noe nytt fra deg, madisen?
12:32 29.04.2008
Har du hatt IKM? Jeg har testa negativt, men har ennå ikke fått tanta på besøk. Men tror nok hun er rundt hjørnet..

Takk for tilbudet om å kjøre krem, forresten, - så det ikke før lenge etterpå. Men jeg kjører på med assistanse av mange slag nå tanta har vært her, det er vel tid for å bestille legetime nå.
Tobarnsmamma neste år?
Sv: Noe nytt fra deg, madisen?
10:07 10.05.2008
*dytter* lenge siden vi har hørt fra deg, Madisen
kine-66
Sv: Noe nytt fra deg, madisen?
10:53 14.05.2008
Hei, jeg har ikke vært her så mye i det siste. Trengte en pause rett og slett. Er knallsikker på graviditet hver måned og blir like skuffet hver gang. Jeg har bestemt meg for å ikke fokusere på det og har lagt alle råd og tips, (og eggløsningstester) på hylla. Nå følger vi lysten og ikke kalenderen, tar det som det kommer. Ble faktisk litt sresset av det hele og er redd det bare har dårlig påvirkning på kroppen. Men skjer det ikke noe før august (da har det gått 1 år, inkl 2 sa) blir det full utredning.

Lykke til, håper det ordner seg for oss alle snart. Jeg ser nok innom av og til, bare ikke med samme intensitet som før :-))

Å ikke tenke så mye på det var forøvrig også et råd jeg fikk.... Lett å si og helt umulig tenkte jeg. Men etter å tatt noen grep (bl.a mindre BIM- tid:) mer fokus på her og nå, mindre tanker og planlegging rundt det som kan bli har jeg faktisk fått det til. Så nå håper jeg DET funker :-)))

So long :-)

madisen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------