Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Et rart problem om suging...noen andre?
13:28 29.04.2008
For det første, litt rett fram, men jeg savner så innmari å suge. Altså, i de forholdene jeg har hatt før har jeg sugd kjæresten min ofte og mye, og det er virkelig noe jeg elsker. I heisen, mens han kjører bil på langturer, osv osv . Elsker å suge til han kommer i munnen min og svelge, det tenner meg så mye at jeg får orgasme av det jeg også. Og problemet er jo ikke det, det er jo bare deilig, men: kjæresten min nå (og i flere år) har en penis og smak og lukt som jeg ikke tenner på!jeg klarer nesten ikke å ha han i munnen min, det gjør meg kvalm...uff. Har selvfølgelig vasket han osv, men det er kroppslukt rett og slett. Og kroppssmak. Det er så vanskelig, for jeg savner SÅ å suge, men jeg klarer ikke suge DEN. Hvordan løse dette??? Andre som skjønner dette?
Anonym
Sv: Et rart problem om suging...noen andre?
17:41 29.04.2008
Du få prøve å smøre han inn med noe du liker veldig godt f.eks vaniljekrem,sjokolade,syltetøy etc,så får du håpe at det hjelper...
Anonym
18:17 30.04.2008
Tenk på hva han spiser, løk f.eks gir vond smak på sæden.
Anonym
23:35 30.04.2008
Det er vel ikke det som kommer ut, men selve penisen som lukter? Kan jo hende at han har en bakterieflora i ubalanse, og at han skulle hatt behandling for det.
Du må jo bare si det som det er. Han blir sikkert lei seg, men om det fins en løsning, så er det jo til det beste for dere begge.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem