Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Eksem og allergi

Spør her også.Har barna deres som har atopisk eksem, en hudfold under øynene?
20:34 29.04.2008
dårlig forklart, men en buet strek i huden liksom, rett under øynene?Legen kommenterte det på minste mann idag, og spurte om hun hadde eksem eller astma pga hudfolden. Hun har ikke eksem foreløpig, men søsteren har atopisk eksem, og muligens astma, og hun har samme hudfolden. Har deres barn det? Har aldri hørt om det før, men det stemte jo på eldste, så jeg bør vel gjerne forvente at minste får det også.
Nickynick er 2barnsmor:-)
Sv: Spør her også.Har barna deres som har atopisk eksem, en hudfold under øynene?
22:13 4.06.2008
min har det! en av legene hans sa første gang han var på sjukehuset for melkeallergi, at det var et tegn på allergi. han har eksem, men ikke så voldsomt mye, er mest matvareallergi han har.
Anonym
Sv: Spør her også.Har barna deres som har atopisk eksem, en hudfold under øynene?
10:11 18.06.2008
er det liksom en rynke under øyet? gutten min har det og jeg mistenker melke alleri der!!!!!!!!!!! å nei... forklar bedre+
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------