Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Sexdebatten

Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Swinging
21:09 29.04.2008
Noen som holder på med det eller kunne tenkt seg det? Erfaringer?

Jeg og mannen er inne på tanken for å prøve dette, høres veldig spennende ut. :9
Anonym
Sv: Swinging
23:01 29.04.2008
Unskyld min uvitenhet, men hva innebærer swinging?
Anonym
22:41 30.04.2008
partnerbytte
Anonym
22:57 30.04.2008
Herre gud, holder det ikke med en?
Anonym
17:27 1.05.2008
Ikke for alle!
Ikke for meg! ;)
Anonym
00:46 7.05.2008
Hei!
Mannen min og jeg har vært swingers i noen år, vi var veldig unge da vi gikk inn i miljøet jeg var bare noen og 20 og mannen i midten av 20 årene.
Jeg var veldig uerfaren når jeg møtte mannen min og jeg kan med hånden på hjertet si at hadde vi ikke blitt med i swingersmiljøet tror jeg at jeg hadde vært utro mot manne min. I miljøet har jeg fått lov å utforske mine seksuelle fanatsier og behov for å ha sex med andre uten å gå bak ryggen til mannen min.
Det at vi har sex med andre har jo ikke noe med kjærlighet å gjøre, vi elsker verandre.

http://swingersnorge.com/site/
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------