Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Slitere

Et forum for dere som har prøvd å bli gravide i mer en ett år eller som sliter med mange spontanaborter. I det hele tatt et forum for dere som syns at det ikke er noen lek å lage barn lenger. Her kan dere dele erfaringer og følelser og kanskje utveksle gode råd også? Tvi, tvi videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

kromosomfeil og veien videre, noen som kan dele noen erfaringer ?
21:41 29.04.2008
det er jeg som har lagt inn tråden om kromosomfeil her før. jeg ringte Ullevål i går, og fikk beskjed om at alt håp ikke er ute. vi kan søke dispesasjon fra myndighetene om å få hjelp i utlandet til å sette inn frisle egg. er det noen her inne som har noen erfaringer dere kan dele med meg? skjønner ihvertfall at det er snakk om LAAAAAAAAAAAAAANG tid å vente, og en lang prosess. Lurer også på muligheten for å få til tvillinger. Like greit å få flere unnagjort med en gang, når prosessen er så lang....
sprø prøver
Sv: kromosomfeil og veien videre, noen som kan dele noen erfaringer ?
06:57 30.04.2008
Spør inn på assistert befruktning, mener å huske at det var en der inne som visste noe om det:)
Tryne_15pp,2SA, i gang med IVF
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------