Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Prematurdebatten

Når oppdager man cp?
15:41 30.04.2008
Lurer bare siden vi enda ikke kan se noe på vår jente. Hun er 13 mnd (ukorrigert, 10 mnd korrigert ca.)og har hatt gr4 blødning. Blødningen trakk seg sammen, og legen mente den ikke trengte ha noen betydning. I dag ser det ikke ut til å ha noen betydning. Hun både kryper og sitter, og utvikler seg fint. Ingen skjevheter, helt koordinert, og vi trenger ikke ekstra oppfølging av fysio. Kun kontroll inni mellom.
Men jeg tenker en del på denne blødningen, og lurer på om det kan dukke opp noe (CP) når hun blir litt større??

Hva er deres erfaring på dette området?
Anonym
Sv: Når oppdager man cp?
15:53 30.04.2008
Jeg har fått vite at man kan se tegn på det rundt et års alder.
Så det ser jo ut som jenta di klarer seg helt fint:)
min *lille* prins*er stor*
Sv: Når oppdager man cp?
15:59 30.04.2008
Takk for svar=) Rart det der. Selv om hun er frisk og rask og helt normal i utvikling og oppførsel, så bekymrer man seg litt...Det ligger liksom og "murrer" litt i bakhodet likevel;-)

Men jeg tror vi har vært verdens heldigste! På sykehuset snakket pleierne hele tiden om at "..når hun blir større, og får cp...bla-bla-bla..", så de har liksom tatt det som en selvfølge at hun kom til å få det!

Men så feil kan de altså ta!!=)=)

Hvordan er det med din prins? Ble han tidlig født? hatt noen blødning?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------