Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Over 35 år og prøver å bli gravid

CB fertilitetsmonitor og Pergo....og EL.
22:03 30.04.2008
Hei damer!

Jeg bruker Clearblue sin fertilitetsmonitor og denne fungerer normalt veldig bra. Ble denne mnd satt på enkel dose Pergotime. Har kun målt høy fertilitet nesten hele syklusen så langt (er kommet til dg 18). Når en har EL vises det som maksimal fertilitet på denne monitoren. Det står i bruksanvisningen at virkestoffet Klomifencitrat som er i Pergo kan påvirke monitoren og vise misvisende resultat. Det er helt tydelig fordi jeg måler aldri høy fertilitet så lenge til vanlig, kun noen dg og et par dg med maksimal fertilitet. Synes det er synd at jeg ikke har fått målt EL og tenker jo litt på at den kanskje er kraftig forsinket......Normalt kommer den på dg 14-16. Hadde mye smerter i lysken, spesielt ve side frem til ca dg 14 og var tydelig hormonell i kroppen. Har ikke merket noe spesielt de siste dg, foruten tretthet og svingende humør. Er det slik at disse smertene kommer frem til EL og under EL, eller kan EL komme lenge etter at det jeg tror var modning av egg og smertene har avtatt?

Noen andre som har opplevd dette og hvordan har dere evt tolket et slikt resultat? Kanskje en ikke bør bruke CB sin fertilitetsmonitor når en bruker Pergo?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------