Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Jeg får bare ikke til å svelge..
23:36 30.04.2008
Og jeg liker ikke lukten av sæd, det stopper liksom helt opp når jeg får lukta opp i nesa.. Fins det noen kur? Kanskje jeg bare må øve meg? :P
Anonym
Sv: Jeg får bare ikke til å svelge..
17:33 1.05.2008
Du trenger ikke svelge for å være en god sexpartner.
Er noen menn som er fiksert på dette, men det er bare tull hvis det er et must for dem. Jeg greier ikke å svelge. Jeg gjør det aller aller meste i senga, utenom å svelge. Kan ikke fordra det!
Og ikke for å skryte, men jeg har fått utrolig mange komplimenter, eller hva jeg skal si, hva sex angår. Mange som sier jeg er den beste de har hatt sex med -og mange av dem tror jeg virkelig mener det! :)
Så ikke stress med det du!
Anonym
09:41 2.05.2008
hei! jeg klarer heller ikke å svelge, men tar det bare i munnen, så går jeg å spytter det ut etterpå. å det går helt fint. bare skyller munnen skikkeli... så forsvinner smaken med det samme. kan jo prøve det?
Anonym
20:49 4.05.2008
trikset er å få "ladningen" opp i ganen hvor man ikke har smaksløker :) og så kjapt spytte ut og skylle munnen!
smaker jo ikke godt uansett hva noen sier, hehe!
Anonym
12:33 2.05.2008
Klarer heller ikke.. Jeg tenner på tanken, men når det kommer til det, så får jeg ikke til. Også klør det sånn på tunga etterpå. Ser for meg at det er sædcellene som kaver omkring mellom smaksløkene, hoi..
Anonym
22:44 2.05.2008
Hør her jenter:
Det er eklere å spytte det ut....Da har det tross alt fått vært i munnen en stund,og alt av smak kjenner du da GODT..
Jeg tar i mot og svelger KJAPT OG GREIT...kan ikke si at det akkuart er godt, men helt ok liksom..Prøv det..
Og ja, jeg er dame!!:)
Anonym
18:08 3.05.2008
Men man må da ikke svelge! Skjønner ikke helt problemet?
Anonym
19:48 3.05.2008
Hei jeg er en mann og må bare si det at det er utrolig deilig å bli sugd samt at dame svelger:-)
Anonym
20:05 3.05.2008
Jeg er dame og lar han ikke komme i munnen min, da kan jeg like gjerne svelge.
Sæd har sin funksjon, men noe gourmet-måltid er det ikke akkurat.
Anonym
22:51 3.05.2008
Ok, du liker ikke å svelge og de må mann din respektere!
Men har du lyst så har du lov:-)
Anonym
12:33 9.05.2008
jeg gjør det fordi jeg hører for en orgasme min samboer får når jeg suger han til det går for han :)
Å ha det i munnen å så spytte blir jo eklere.
endten svelger jeg fort, drikker vann like etterpå. Alltid vann på soverommet stående ;)
Eller så bare lar jeg det renne ut igjenn med engang..kommer litt an på igrunn hva som er enkelst der og da..svelge eller la det bare renne ut av munnen min menst jeg lar han bli ferdig..
Da er det han som må tørke seg etterpå hehe
Anonym
18:34 9.05.2008
Ha ha! Jeg spytter på ham jeg da... Får som regel brekninger når ladingen kommer og da må jeg få det ut igjen kjappere enn lynet.
Men til dere som ikke liker smaken. Trikset er å heve tungen slik at sæden legger seg under tungen, da er det enkelt å fjerne det etterpå. Smaker lite og ingenting også. Aprops det med smaksløkene.
Og til de som ikke vil ha det i munnen, det er fint mulig å la det gå over puppene eller lignende. Det er også bra!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem