Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Åååååå, jeg trenger en "ferievogn"
01:10 1.05.2008
Hvilken skal jeg velge??? Trenger en med full liggestilling da hun bare er 5 mnd.. vil ikke ha en sånn typisk trille med hjul som går alleveier.. Vil helst ha en vogn med lufthjul- men vil ikke bruke sinnsykt mye penger på den siden den skal inn og ut av fly og blir ødelagt og slitt med reisingen...

Hjelp meg ---
Anonym
Sv: Åååååå, jeg trenger en
01:27 1.05.2008
Vi kjøpte en i fjor sommer som heter Titanium Baby. Betalte ca 700 kroner på Barnas Hus. Det er en paraplytrille som er lett å ta med seg på ferie (vi har brukt vår mye og er veldig fornøyd).

Den har tilnærmet full liggestilling, vanskelig å finne lett rimelig trille med full liggestilling (altså at den kan legges helt flat).
Jenta vår var 6 mnd når vi brukte den første gang og det gikk kjempefint. Hun stortrivdes i vogna si :)
Den har heller ikke lufthjul men likevel veldig god og stødig å trille.

Vet at denne trillen ikke er akkurat det du spør etter, men vi har vært veldig fornøyd med vår og brukte den senest nå i Mars på Australiatur.
kristin2
22:46 12.05.2008
Hva med Instep? Den er billig og er lett.
Det er ikke noen trille, mer en type sportsvogn. Selges nå til litt over tusen lappen på Baby shop.
Anonym
22:55 12.05.2008
Teutonia timmy. KOster rundt 3000 kr, men kan få dem til rundt 1000-lappen på finn om du kan kjøpe brukt =)
*tutta&gutta*
00:50 16.05.2008
Hehe- jeg endte med en Quinny freestyle som ferievogn/reisevogn !! Litt av et kupp- noen går for små nette triller, mens jeg flesker til med en døds tung svær vogn :) Haha!!
Men snuppa kommer til å sove stabilt og godt da om ikke annet :)

HI
Anonym
00:07 23.05.2008
Hehe- den er ganske tung ja :=)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------