Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Åååååå, jeg trenger en "ferievogn"
01:10 1.05.2008
Hvilken skal jeg velge??? Trenger en med full liggestilling da hun bare er 5 mnd.. vil ikke ha en sånn typisk trille med hjul som går alleveier.. Vil helst ha en vogn med lufthjul- men vil ikke bruke sinnsykt mye penger på den siden den skal inn og ut av fly og blir ødelagt og slitt med reisingen...
Hjelp meg ---
Anonym
Sv: Åååååå, jeg trenger en
01:27 1.05.2008
Vi kjøpte en i fjor sommer som heter Titanium Baby. Betalte ca 700 kroner på Barnas Hus. Det er en paraplytrille som er lett å ta med seg på ferie (vi har brukt vår mye og er veldig fornøyd).
Den har tilnærmet full liggestilling, vanskelig å finne lett rimelig trille med full liggestilling (altså at den kan legges helt flat).
Jenta vår var 6 mnd når vi brukte den første gang og det gikk kjempefint. Hun stortrivdes i vogna si :)
Den har heller ikke lufthjul men likevel veldig god og stødig å trille.
Vet at denne trillen ikke er akkurat det du spør etter, men vi har vært veldig fornøyd med vår og brukte den senest nå i Mars på Australiatur.
Hehe- jeg endte med en Quinny freestyle som ferievogn/reisevogn !! Litt av et kupp- noen går for små nette triller, mens jeg flesker til med en døds tung svær vogn :) Haha!!
Men snuppa kommer til å sove stabilt og godt da om ikke annet :)
HI
Anonym
Sv: Åååååå, jeg trenger en
00:07 23.05.2008
Hehe- den er ganske tung ja :=)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem