Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Trondheim

treff for ALLE i ila-parken Søndag 4.Mai..komkom ta med barn, kjærester, hund og ellers hvem du måtte ønske
13:07 2.05.2008
ta også med litt mat og drikke så kooser vi oss lenge..
tenkte å møtes i 10-11 tiden:) komkom
silhah og emilie
Sv: treff for ALLE i ila-parken Søndag 4.Mai..komkom ta med barn, kjærester, hund og ellers hvem du måtte ønske
13:13 2.05.2008
hørtes da koselig ut, men det er jo konfirmasjonshelg....:(
Anonym
Sv: treff for ALLE i ila-parken Søndag 4.Mai..komkom ta med barn, kjærester, hund og ellers hvem du måtte ønske
13:48 2.05.2008
ja jeg vet det:( men de som ikke skal på komfirmasjon kan jo komme iallefall:) vi skal i morgen vi da så da er søndag fint
silhah og emilie
14:00 2.05.2008
Hei jeg og Mario tar kansje turen, skal du ha med din samboer?
Bridy og lille øks med umbrako
14:10 2.05.2008
så flott:) skal ha med kjæresten min ja..tror jeg..og hans 2 barn..haha blir slitsomt detta
silhah og emilie
17:23 2.05.2008
har så lyst, men såklart er det den ene konfirmasjonen jeg skal på i mai..:( kos dere litt for oss også da:)
ayla05
20:57 2.05.2008
åh det var dumt...skal ha deg i tankene:)
silhah og emilie
20:50 3.05.2008
Ja ja da blir det vel oss da:) Håper på fin vær.
Bridy og lille øks med umbrako
21:18 3.05.2008
huff... jeg og vil på treff men skal i 2 komf denne dagen..
Marthe&AliceEmilie
21:29 3.05.2008
Jeg å vil være med:'( Skal sitte her å gråte imens jeg...
Linda&Leah Emilie med 2 gutter
00:38 4.05.2008
Vi er med.. :D
Sommer Rosa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------