Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 1-2 år

Noen her med erfaring fra bruk av Cerazette minipille!!
18:23 2.05.2008
Har brukt denne i ca 1år nå etter ammeslutt begynte jeg å få ganske kraftige blødninger ikke er de regelmessige heller er dette normalt har noen av dere opplevd dette. Lurer på å gå til legen og bytte siden jeg blør så ofte blir lite sengekos men har hatt så dårlig humør ved bruk av andre merker. I tillegg inbiller jeg meg at siden vi planlegger en til snart at Cerazette er mildere og at det går fortere å bli gravid igjen om jeg fortsetter på disse stemmer dette eller???? Huff dette ble mye håper på svar likevel da.
Anonym
Sv: Noen her med erfaring fra bruk av Cerazette minipille!!
18:36 2.05.2008
Jeg fikk så rot i blødningene at jeg bare sluttet helt med dem... Skal du snart begynne å prøve igjen, ville jeg bare brukt kondom. Godt hvis blødningene har normalisert seg før man begynner.
Anonym
19:54 2.05.2008
Jaja, den funket ikke på meg..jeg slurvet aldri, og ble gravid med trillinger (tvillinger nå)..veldig glad for det nå da:)
bissen
23:41 2.05.2008
Ikke for å skremme...men, jeg fikk også kraftige, veldig kraftige blødninger når jeg begf med C. Gikk til legen tilslutt og ble akutt lagt inn på sykehuset. Hadde VELDIG lav verdi av Tr.cytter, og måtte få akutt medisin for å få opp verdiene.

Var innlagt i 3 uker og går fortsatt til månedlige kontroller hos hematologen, dette er nå 8 mnd siden jeg ble innlagt.
♥ Mamma'n til go'jenta ♥
07:16 3.05.2008
Takker for svar tror jeg skal høre med legen min angående dette.
Anonym
15:45 3.05.2008
Mye blod når jeg hadde mensen, mensen varte MYE lengre enn til vanlig. Mensen flere ganger i mnd, noen dager bare noen dåper. MØKKAPILLER spørr du meg. Å innlegg som dette angående denne pillen har vært et standard innlegg lenge her inne, så det er nok opp til flere som sliter med dette.
Anonym
17:25 3.05.2008
Brukte cerazette i 15 mnd og blødde ingenting. Så er nok forskjellig. Eneste bivirkning var humørforandringer. Så jeg sluttet og begynte med vanlige piller. Kjipt å begynne å blø igjen etter å ikke ha blødd på over ett år, hehe.
Anonym
12:49 4.05.2008
Jeg brukte dem i ca 6 mnd, men måtte slutte pga sterke menslignende smerter, men ingen mens. Hadde konstant vondt i magen i flere uker og var skikkelig sur og grinete pga dette. Gikk utover både mitt forhold til mann og barn. Etter jeg sluttet gikk det nye 6 mnd før jeg fikk igjen mensen. Synes det var litt skremmende hva de pillene gjør med kroppen!!! Aldri mer!!!
Phoebe
13:21 4.05.2008
Ja,så god erfaring at jeg kasta dem i søpla etter 2 brett og ble gravid igjen =)
Blødde nesten hele tiden av dem,og la i tilegg på meg.
Aldri mer.
djoolia 05.01.07 + 22.06.08
17:01 4.05.2008
Jeg har hatt veldig god erfaring med dem.Begynte på dem i juli 07.Har hatt totalt 3 små blødninger ,men de kom pga jeg hadde glemt pilla.Så jeg er faktisk veldig fornøyd med dem.
larvik
23:03 17.05.2008
har brukt dem i ett år nå.. ingen blødninger..
kjempefornøyd med dem;-)!!
virker som om at det er veldig forskjellig fra person til person.
Sarah`s mamma-01.05.07
13:46 18.05.2008
jeg mister mensen på de, så er veldig fornøyd, vil ikke bytte de mot noe annet:)
Helene og mini
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------