Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tvillinger/trillinger/firlinger

Hvor mye gikk dere opp
22:11 2.05.2008
under svangerskapet? Jeg gikk opp 43 kg på 29 uker, jeg var ganske syk..så sånn ut også:) Alt jeg spiste kom opp igjen, så det var så å si bare vann. Hvor mye er gjennomsnittelig vektøkning med twins? Husker jeg ikke..
bissen
Sv: Hvor mye gikk dere opp
17:37 3.05.2008
Ca. 0 kg :) Og er ganske fornøyd med det! Prisen jeg måtte betale var selvfølgelig kvalme, dårlig matlyst og oppkast hele svangerskapet. Fødte to velskapte jenter litt over en måned før termin. Jeg veide nesten nøyaktig det samme hele svangerskapet. Gikk bare opp noen få kg. helt på slutten (den siste uka tror jeg) fordi jeg fikk så mye vann i kroppen. Før jeg ble gravid var jeg vel en smule overvektig, så tvillingsvangerskapet var rene slankekuren for meg. Er veldig lite opptatt av vekt og har aldri pleid å veie meg. Vet ikke hva jeg veier nå, ca 10 uker etter fødselen, men har mye tynnere ansikt, ben og armer enn før svangerskapet. Magen derimot er vel som før jeg ble gravid, litt for stor. Synd jeg er så dårlig på å trene, da kunne jeg vel ha fått bort den også. Dessverre kan jeg skylde på at jeg ikke har tid til å trene, nå som det er så mye å gjøre med tvillingene.
Silvia
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------