Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Sexdebatten

Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
dere som tenner på litt spesielle ting.. tør dere si det til mannen deres?
23:19 2.05.2008
Jeg har innsett at jeg tenner på BDSM (bondage /sado-masoschisme), men ikke f* om jeg tør si det. det verste er at jeg er ganske sikker på at han tenner på det også. OG at han tenner på å være den dominante mens jeg tenner på å være den "underdanige". Så sånn sett er det jo perfekt. Får meg bare ikke til å si det :-(
Anonym
Sv: dere som tenner på litt spesielle ting.. tør dere si det til mannen deres?
00:08 3.05.2008
Gubben vet om ALLE mine fantasier og hva jeg tenner på ;) Du kan vel si at du har lyst til å prøve det, men respekterer hvis ikke han vil. At du vil prøve noe nytt og spennende.
Anonym
00:41 3.05.2008
Nei, jeg turte ikke det. VAr redd han skulle le av meg eller noe. Men si det, vitkig å si sånne ting. Du skal tross alt ha sex med han resten av livet....
Anonym
18:11 3.05.2008
Jeg turte ikke i begynnelsen, men etterhvert kommer jo sånt fram om man ikke er helt "stiv av seg". Prøv deg litt fram. Si at du har vært en slem jente og vri litt på deg, og se hvordan han reagerer... ;)
Anonym
22:49 4.05.2008
Ja min kjære vet om alle mine spesielle lyster som f.eks innebærer å bli dratt hardt i håret, dasket på rompa samtidig som han tar meg hardt i analen.
Anonym
21:32 15.05.2008
Jeg tenner på det samme som deg. Oppdaget det da jeg var 18 år. Da var det håndjern som tente meg og så har jeg oppdaget andre ting etterhvert. Da jeg ble sammen med mannen min fortalte jeg at jeg tente på å bli bundet. Etter hvert har vi prøvd oss litt frem, jeg har hintet litt om at jeg gjerne vil bli brukt.... Nå er det ingen grenser for hva vi gjør sammen. Jeg stoler på mannen min og han skjønner når jeg føler det blir for mye (eller for lite...). Har den beste sexen ever så jeg håper du klarer å formidle fantasien din til mannen din, du får starte forsiktig. Skal love deg at du ikke kommer til å angre.
Anonym
11:05 16.05.2008
Hvem skal jeg ellers si det til? er jo han som tilfredsstiller meg, kjedelig om jeg aldri fortalte ham hvordan jeg ville ha det...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------