Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Trist, trist og fy så trist...
02:03 3.05.2008
Ble slutt mellom meg og barnefaren for 2 mnd siden.., vi fikk en liten en 7.desember.. Så for oss et liv sammen, så endte det med samlivsbrudd.. Barnefaren begynte å gi litt faen etterhvert.., følte seg ikke elsket av meg.. Mente at jeg ikke viste han det isåfall.., forklarte at jeg har gått gravid og at jeg ikke klarte tanken på sex eller nærkontakt.. Han forsto meg en periode.., sier ikke at vi ikke hadde noe sex mens jeg gikk gravid men han var visst ikke bra nok det som det ble. Barnefaren fikk isåfall litt nok så han møtte nye jenter på jobben, vært på lunsj med diverse jenter osv... Uten å fortelle meg om det, var sånn i lang stund.. Endte med at jeg kasta han på dør når jeg fant ut av alt, og vi har nå vært fra hverandre i to mnd.. Under samlivsbruddet har jeg vært helt ødelagt, vært sur og grinete, nesten ikke sovet og tenkt sykt mye.. Trodde kanskje at han skulle komme tilbake etter noen dager og fortelle at han ikke ville forlate oss og at vi var alt for han men sånn ble det ikke..
Isåfall.., han har nå kommet tilbake og funnet ut at det er vi som er alt for han.. Og vil tilbake... klarer ikke å leve uten meg og gutten sin.
Han har i tillegg vært ærlig om at han har vært med andre jenter mens vi var fra hverandre.. Klarer ikke tanken på at han har vært med andre, sier det som det er.. Hadde jeg virkelig betydd noe for han så hadde han aldri gått så langt at han hadde vært med noen andre!!
Kan jeg få litt hjelp her? Uff....
Hei. Så trist å høre. Hvordan gikk det med dere? Ser at det er en stund siden du skrev innlegget. Du må kjenne etter hva som føles riktig for deg, og om du klarer å godta det valget han tok når han var sammen med andre jenter. For å være helt ærlig må jeg si at om jeg var i din situasjon hadde jeg ikke vurdert tilgivelse. Det må jo føles som et stort svik for deg. Ønsker deg lykke til med avgjørelsen og fremtiden.