Hehehe har vært på ul og det var heldigvis bare en der ;) ligger tvillinger til familien så vi tenkte tanken selv en periode.
Men ja, magen kom POFF denne gangen og jeg hadde ikke akkurat forventet det siden den kom så sent sist hehe :) blir spennende å se hvordan det komemr til å ende om den fortsetter å vokse i dette tempoet!
Hei mami=) Er det noen mulighet for å snik kikke litt på bloggen din nå? Ser så mange som skryter sånn av huset deres,blir så nysgjerrig=) Skulle gjerne vist deg en blogg eller noe,men skjønner ikke åssen jeg lager det=(
Hun skrev jo at hun synes det er stas å få mage, så da tenkte jeg at ikke det var noe problem. Man kan da ikke se det negative i alt:) Å få mage er jo ett nydelig tegn på graviditeten og ikke noe negativ på noe måte om man er liten eller stor!
ja jeg tok meg på ingen måte nær av det altså :) r fryktelig stolt over å ha fått litt kul på magen.. Sist følte jeg meg litt snytt siden den kom så sent hehe, hadde bare plagene men ikke den fine magen.
Jeg er bare LITT mesunnelig på deg da, hehe, vi har jenter på omtrent samme alder og jeg er hemningsløst babysyk. Men akkurat nå ligger ikke forholdene til rette for en baby til. Det visste jeg jo allerede før jeg fikk snuppa, at det kom til å gå noen år til neste, men den der babysyken er ikke til å bli kvitt :)
hmm, kan jeg og få se blogg?? Vet jeg er anonym her nå, men har vært en aktiv profil her for en stund siden. Ingen skumling altså:D Fikk bare litt nok av hele dib, og slettet alt jeg hadde her og ble borte et års tid.
Med unge mammaer mener jeg vel egentlig alle i 20 årene :)
Hadde vært koselig med treff tenker jeg, de fleste andregangsfødende her i området er godt over 30 har jeg følelsen av. Hadde vært koselig å møte noen rundt min alder som hadde barn fra før også :)
Når har du termin lily?
aaaah, så heldig du er :) går å misunner alle som har termin før meg hehe. Skal ikke ha før i begynnelsen av november vi, men tror det blir slutten av oktober da..
Ung mamma og leah(var det riktig nick?) når har du termin da?
magen var virkelig vakker!! heelt tydelig babymage jo! jeg ble bare blaut i begynnelsen.. hihi.. ikke like pent!! Måtte kommentere litt på bloggen også da, klarer ikke la vær! Ble LITT misunnelig, men tror nok vi venter litt med nr 2, siden mini kun er 8 mnd =))
Hehe takk, rundt uke 8-9 så det bare ut som en bilring, så ut som om jeg hadde blitt litt små tjukk på midten bare ;)
8 mnd ja,, var babysyk allerede da jeg også, men er glad vi ventet for å si det sånn ;)
oj oj oj, mami har en populær mage=) Kan jeg og få snikse på bloggen din? Fulgte litt med på hjemmesiden din da datteren din var mindre, for vi har døtre på ca samme alder. Hadde vært morsomt å se hvor stor hun har blitt=) Er forresten også "ung" mor (25) fra akershus, vi prøver på nr 2 vi da...=)