Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Slitere

Et forum for dere som har prøvd å bli gravide i mer en ett år eller som sliter med mange spontanaborter. I det hele tatt et forum for dere som syns at det ikke er noen lek å lage barn lenger. Her kan dere dele erfaringer og følelser og kanskje utveksle gode råd også? Tvi, tvi videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

Hvor lang kan lutealfasen være?
08:49 5.05.2008
Hva er normalt? Noen ganger har jeg 14 dgr fra EL til mens, så 15 dgr. Denne gangen er jeg faktisk på dag 16...
Om jeg kan være gravid? Tør ikke tenke tanken en gang. Har holdt på i snart 5 år nå og vet hvordan det er å skape falske forhåpninger:-).
Vil bare vite hvor lang denne fasen kan være og om den kan variere. Hvis den blir lenger er neste skritt å ta en test:-)

Lykke til med dere...

Tinna
Sv: Hvor lang kan lutealfasen være?
08:56 5.05.2008
Vet du NØYAKTIG hva dag du hadde EL? Dersom du ikke går på progesteron tilskudd eller noe, så er det ikke så vanlig å ha en lutealfase på lengre enn 15 dager. Det skjer, men det er ikke så ofte. Håper det er ett positivt tegn til dg
Tryne_16pp,2SA, i gang med IVF
10:13 5.05.2008
Takk for svar. Dette er en helt vanlig syklus. Hadde EL 20 april (testen slo ut da). Jeg får vente ut dagen og se....
Tinna
10:33 5.05.2008
dersom testen slo ut 20.april har du nok hatt el mellom 21.-22.april. Så da kan du rekne dg frem.
11:19 5.05.2008
Ja, jeg vet. Det er fra utslagsdato jeg regner. Her har den aldri vært lenger enn 15 dager. Men jeg kan vel bare vente og se:-)
Tinna
09:25 6.05.2008
Lykke til:)
09:53 6.05.2008
Hei Tinna!

Jeg er omtrent i samme situasjon som deg om dagen. Har i de tre siste pp hatt positiv EL test på dag 15 og 16, regner med at EL har vært på dag 17-18 sånn ca. Har begynt å spotte ca 13 dager etter EL, så har TR kommet etter et par-tre dager.

Denne pp har vært litt anderledes, har ikke EL testet pga at vi har vært på ferie, men har passet på dagene :-) Etter mine beregninger, med EL på dag 17 i syklusen, så er det 16 dager siden EL i dag!! Har ikke hatt antydning til spotting, bare masse murringer nederst i magen og korsryggen. Løper på do "hele" tiden, for jeg trur at tanta er på vei...

Har du testet? Jeg tenker å teste til helga hvis ikke TR har dukket opp.

Lykke til, la meg høre hvordan det går med deg da :-)
Turva
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------