Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
nå skal jeg onanere i dusjen...drømmer dere når dere gjør det?
10:22 5.05.2008
er bare så deilig å pirre seg selv med dusjstrålen..har massasje-dusj så stiller den på svak stråle, fører den forsiktig mot klitoris. Åpner kjønnsleppene med fingrene mine ved å holde de litt fra hverandre slik at strålen treffer godt mot klitoris. tar gjerne strålen fram og tilbake opp og ned og beveger på kroppen, og drømmer da samtdig om at en jeg er veldig opphengt i slikker meg som fan. når jeg blir veldig opphisset stopper jeg med strålen å stikker en finger inni meg selv. for gooood orgasme avslutter jeg flere ganger å stimulere klitoris med vannstrålen, akkurat: onanare, stoppe i 30 sekunder, onanere, stoppe i 30 sekunder fy fan så deilig....
dusjen min...here i come:D
Anonym
Sv: nå skal jeg onanere i dusjen...drømmer dere når dere gjør det?
15:05 5.05.2008
deilig det du skriver der, gjør det nesten hver dag.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem