Veide 63 kilo før jeg ble gravid, på slutten av svangerskapet så veide jeg 69 og etter svangerskapet så veide jeg 57 og veier det fortsatt.. Har alltid hatt litt lyst til å gå ned så er veeeldig fornøyd :)
jaja då slår jeg dere hele gjengen;) ligget på en 82-84kg, uke11 94 kilo, på fødedagen 119kg!!! er nå nede i 101 kg. jeg er 173cm men alltid vært tung, men nå med litt fett ekstra her og der;)
mistet melka når tulla var 9 uker etter det går jeg ned ett gram, går masse, og jogger på tredemølle i 30 min om kveldene i tillegg. håper det slepper taket snart, men merker at cm korter inn da, men kun litt;)
Veide 63-64 før graviditet.
Er ikke helt fornøyd med magen, men den har jeg heller aldri vært fornøyd med heller. hehe..
Men skal ikke klage når man har verdens søteste lille snuppe :)
Klart at kroppen er forandret etter graviditeten.. magen er ikke like stram.. og puppene er slappere... og strekkmerker har jeg..
Men om man ser borti fra det.. så er jeg rimelig fornøyd=)
åhh.. er det konkuranse du søker.. Første mann til å legge på seg 10 kg.. :P
Er ikke på slankern jeg da.. orker ikke.. motivasjonen er lik null nå.. nattamming, eksamenstid, huskjøp, bryllupsplanlegging
funnet t at jeg egentlig trives ganske godt der jeg er nå.. Kunne kanskje trent litt forå stramme litt inn, men ikke for å gå ned i vekt..
ehhm, 52 før graviditet, 65 nå. Begynner slankekur i morra
fra jeg ble sammen med typen for litt over 3 år siden har jeg gått fra å ha bmi på 18 (altså undervektig) til bmi på 26 (overvektig)
Begynner slankekur NÅ!
Sist jeg veidde meg var vel 9 april og da var jeg 110 kg, nå vet jeg ikke, har ihvertfall fått ut av meg han som var i magen min da,han kom 2 dager etterpå altså den 11 april. regner med at jeg veier litt mindre nå enn da.
Akkurat nå veier jeg 49 usle små kg :-S veier vanligvis 53 kg (gjorde det både før og etter jeg fikk tuppa) men nå er jeg gravid igjen og har fått hyperemesis som gjør at jeg ikke klarer å få i meg mat. Da synker vekten gitt :(
Før jeg fikk barn veide jeg 53 kg. Nå er jeg på mitt tredje tette svangerskap, og må nok jobbe litt med å få kroppen "fast og fin" igjen etter dette svangerskapet tenker jeg.
Før jeg ble gravid denne gangen veide jeg 60 kg, nå 5 mnd på vei med tvillinger er jeg vel oppe i 67 vil jeg tro.
Sfinx`n!!! Jeg syns det er så godt å høre at du trives med deg selv. For jeg syns også sdu ser flott ut!! Du har en veldig jevn fordeling av kiloene, og skikkelige fine former! Sånn, der fikk du min mening om saken;-)
Vel, før jeg fikk eldste så var jeg en undervektig 18åring som veide 51kg....da han var 1år veide jeg 49kg...er 1.68 kg...men snudde vekta så jeg veide 58kg før jeg fikk nr 2 og veier nå 58kg etter nr 3...1år etter fødselen..
62 før jeg ble gravid, 55 nå. Er fornøyd nå, har veid mindre en periode, så er fornøyd med å ha stabilisert med på 55 nå! Er 1.72 høy.
Var 70kg som sprekkferdig høygravid.
Men..
Før jeg var gravid: 60kg. Likte meg der.
Veide 90kg 2uker unna termin, etter det turde jeg ikke å gå på vekta mer.. :p
Gikk ned 15kg de to første ukene etter fødselen. Resten var vanskelig å bli kvitt.
Nå ligger jeg vel på ca 70 eller noe. En stund siden jeg veide meg. Er ikke så glad i tallene som kommer.. :/
Er 171 høy.
Veide 55-58 tror jeg, før jeg ble gravid (hadde gått opp en del da jeg startet på p-piller og vekten svinget veldig jeg gikk på p-piller da jeg ble gravid).
Da førstemann ble født raste kiloene av og jeg var et godt stykke under 50
(hadde hyperemesis).
Gikk etterhvert opp til 52 og senere til 55 så ble jeg gravid igjen og hadde alvorlig hyperemesis og var et godt stykke under 50 igjen..
Har gått opp ganske mye nå og går litt opp og ned mellom 52 og 55.