Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Sexdebatten

Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Nysingel og møter en mann.. Hm. Jeg har noen kansje veldig dumme spm.
01:10 6.05.2008
Jeg har truffet en mann jeg liker godt. Det er ikke noe seriøst, egentlig. Singel for litt siden, etter et 10 år langt forhold, så jeg lurer på en del teite ting.
Håper noen smarte sjeler kan svare.

har truffet ham 2 ganger. Andre gang hadde vi en veldig hygglig og morsom kveld sammen. Vi endte opp med å ha sex i bilen hans. ( Av praktiske grunner)

Så her er spm. 1. Er det en utrolig horete ting å gjøre? Altså, til dere menn,spesiellt. Mener dere kvinner bør ha en høyere seksualmoral en som så? Hvor langt har likestillingen kommet på dette området egentlig? Blandt voksne mennesker på rundt 30 +.
Hehe.Kan ikke si jeg angrer uansett.

2. Jeg reiste meg opp, og klina med ham etter jeg hadde sugd ham.Tenkte ikke over det da, men er det "bad" å gjøre med "fremmede"? Altså, er det en ting mange menn ikke liker, og en bør være forsiktig med? Han klaga ikke, men, mye rart en skal bekymre seg over.

3. han var veldig gira på å få meg til å komme, men det gikk ikke. hadde ikke venta det heller, når en ser på situasjonen. Og det var helt ok for meg. Jeg hadde det topp.
men han var tydelig overraska over at jeg ikke kom.Kansje fordi jeg er litt høylytt av meg.. hihi, jeg vet ikke. Men jeg kunne ikke gjøre annet en å være ærlig å si nei da han spurte.
Var det kjipt gjort av meg? Burde jeg bare latt som om han fikk det til? Men det er bare ikke meg.

Han vil i alle fall møte meg igjen. kansje fordi jeg er super-slut-bitch. ;-)
Og jeg tror jammen jeg skal gjøre det også. For jeg liker ham faktisk. Håper bare ikke det slår negativt ut at jeg "ga meg" for fort.
Jeg er litt spent på hvordan dette utarter seg.
Kansje tenker han omtrent slik som meg?

Og ja, jeg vet at menn også er veldig ulike.. Men noen generelle svar kan jo finnes? :-)

Anonym
Sv: Nysingel og møter en mann.. Hm. Jeg har noen kansje veldig dumme spm.
14:04 6.05.2008
Jeg hadde det nesten litt likt som deg, og vi er fortsatt sammen. Feirer 2 års dag i disse dager, Samboere, barn på hver vår kant og har det helt topp.

Jeg har aldri latt som en orgasme, og kommer heller aldri til å gjøre det. Selv om min mann skulle ønske han kunne gitt meg det mye oftere enn det skjer (jeg får det veldig sjelden) men slik er jeg bare, men jeg lider ingen nød. Jeg har det topp.

Så om jeg var horete eller ei, bryr meg ikke. Jeg har funnet mannen i mitt liv (vi som begge kun hadde i tankene å bruke hverandre som elskere. Men det sa pang ved første møte. haha)
Anonym
22:35 9.05.2008
Yeah baby... Du er jo tvillingsøstra mi du. Super-slut-bitch!

Ta det med ro, du gjør ingenting feil, og jeg har heller aldri løyet på meg en orgasme. Flink jente! Og jeg ville heller aldri fått en orgasme i en sånn setting...

Jeg ville gjort og har sikkert det samme som deg, så slapp av. Møt ham hvis du har lyst på ham. Kos deg. Det har du sikkert fortjent.
Anonym
00:28 10.05.2008
Så bra da! At det ikke bare er jeg. Og ja.Jeg forkjener bare så mye å ha det litt gøy nå. jeg syns faktisk det. Har ikke mer moro en en lager selv. ;-)

han er på ferie nå, men kommer hjem om en uke.Gleder meg litt til å se hvordan dette utarter seg. Hihi.
Men det er ikke noe krise, samme hva, egentlig.

HI
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------