Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Spørsmål om analsex og lukt.... :-%
16:53 6.05.2008
Lurer på om dere forbereder dere før dere skal ha denne typen sex? Skyller dere tarmen f.eks? Jeg vet det vanligvis ikke vil være avføring så langt nede, men jeg tenker også på lukt.... lukter det annerledes når han går inn "den veien"? Det blir jo pumpet tarmluft ut og inn, om det er sjenerende på noen måte.. hehe.. Hjelper det i så fall å skylle med en sånn øre-ting?
Har dere analsex selv om dere ikke kommer rett fra dusjen? (Dusja tidligere på dagen f.eks?) Jeg føler at det blir nokså påtagelig kroppslukt i dette området veldig fort, og jeg får noia av å lure på om han tenker over det.
Har hørt at man kan få hemorrider av analsex, er det sant? Har også lest at det er bra for å bli kvitt det?! Jeg har det, de er innvendige og syns ikke, men vil jo helst ikke at de skal poppe ut om jeg skulle finne på å ha analsex.
Når jeg leser det jeg har skrevet ser jeg at jeg virker litt anspent i forhold til ting som er ganske naturlig, som lukter og denslags, men greia er at jeg helst ikke vil bli minnet på hva slags funksjon denne delen av kroppen har til daglig, dersom jeg involverer den i sex-livet mitt! :-/ Og aller minst at HAN tenker på det.. Jeg syns ikke rumpa mi er så veldig delikat at det gjør noe, men jeg er veldig nysgjerrig på denne typen sex..
Anonym
Sv: Spørsmål om analsex og lukt.... :-%
18:39 6.05.2008
Du kan godt ta en lett tarmskyll, eller dusje og vaske med fingeren og intimsåpe.
Anbefaler en dusj før og etter, skal dere ha analsex la det skje som en avslutning på sexen. Det er også veldig digg å ha en vibrator på klitoris, noen synes det er deilig å bli fylt opp i begge hull, men jeg synes det er for mye...
Hemorridene blir nok der de er, skal en få det av analsex så må du nok ha jævlig mye analsex ja.
Og ikke spis mais, he-he;-0!
Enjoy!
Anonym
19:12 6.05.2008
Har aldri skylt tarmen før analsex. Du vet jo aldri når du er ferdig å gå på do. Plutselig kjenner du at du må løpe avgårde fordi det negynner å renne. Hjelp! Ikke gjør det. Som du sier, det er sjelden avføring i nederste del av tarmen likevel.
Det er ikke noen lukt av analsex, det er mer lukt av vanlig sex, faktisk. Ikke vær redd for dette.
Du kan få hemorroider av analsex ja, og det du burde bekymre deg om, er ikke at de plutselig skal poppe ut, men hvor vonde de faktisk er. Tror ikke du vil ha en penis oppi der når du har hemorroider.
Anonym
20:18 6.05.2008
Vil bare råde deg til at du gjør en avtale med gubben om at han ikke skal tømme seg i det hullet, men trekke seg ut.
Gå ikke fra anal til skjeden for da kan du få ubehag med bakterier.
Analsex er digg hvis du klarer å slappe av og stimulerer klitorisen samtidig. De største og hefftigste orgasmer har jeg fått ved analsex.
Anonym
22:45 7.05.2008
Hvorfor ikke tømme seg i det hullet??? Jeg ville nå synes det er mye eklere at han spruter utover rompa mi med sperm full av analbakterier jeg da. Nei, tøm det der inne, så er det lukket inne til det passer seg å kvitte seg med dt hehe
Anonym
22:46 7.05.2008
Mente sef at han har analbakterier utove hele penisen som spermen skyter med seg ut da..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem