Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Ett spørsmål til mannfolka her inne.
23:53 6.05.2008
Jeg har hørt at å ha sex med en kraftig kvinne er bedre enn med en som er tynn. Stemmer dette?
Anonym
Sv: Ett spørsmål til mannfolka her inne.
19:29 7.05.2008
jeg har hørt at rødt er finere enn blått. Stemmer det?
Jeg prøvde liksom å være seriøs. Mannfolk klarer vel ikke det.
Anonym
13:34 8.05.2008
Jeg synes ihvertfall at kraftige kvinner er mye mer sexy enn tynne. De er mye deiligere å ta på, og de er rett og slett mye mer fristende..store pupper, litt mage, kraftige runde lår....barbert fitte....mmmm
Anonym
22:03 8.05.2008
Helt enig med han i innlegget over :-) Mye bedre!!
Anonym
18:54 9.05.2008
poenget mitt, kjære hovedinnlegger, er at det ikke er noen fasit på det, og det skjønner du vel.
Noen liker tynne og noen liker tykke. Eller mener du at det er fysiske forskjeller på skjeden til tynne og tykke kvinner?
Personlig liker jeg ikke for tynne jenter, men det viktigste er at de er tilfreds med seg selv.
HI her. Ja det jeg lurer på er om tynne og kraftige damer er forskjellig innvendig.
Jeg forstår det at alle menn tenner på forskjellige ting hos en dame ;)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem